Gå til innhold

Hvis mannen din hadde gitt grønt lys...

Fremhevede innlegg

Skrevet

..... og garanterte at det var helt greit uten noen form for problem, ville du da ha pult en annen mann ????? Hvis ja, hadde det blitt en du kjente ?

Anonymous poster hash: 9c58e...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Overhodet ikke.

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvem.

Anonymous poster hash: ac321...936
Skrevet

Er mann men svare likevel. Tror ikke jeg ville blitt med på noe sånt. Det er fristende ,men ikke lurt for forholdet.

Anonymous poster hash: 87322...cbc
Gjest New_Girl
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. Jeg hadde derimot blitt veldig skuffa over at han i det hele tatt kunne foreslå noe sånt.

• Liker 7
Skrevet

Nei og hadde lurt på om han foreslo det slik at jeg skulle tilby det samme. Hadde blitt skuffet.

Dersom jeg hadde et dypt behov for å ha sex med andre hadde jeg forblitt singel.

Anonymous poster hash: 8bead...626
  • Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

..... og garanterte at det var helt greit uten noen form for problem, ville du da ha pult en annen mann ????? Hvis ja, hadde det blitt en du kjente ?

Anonymous poster hash: 9c58e...ca1

"Hvis mannen din hadde" ..... sagt du fikk lov til å spise sjokolade... hadde du spist sjokolade da?

- og ville du valgt Troika eller Monolitt?

• Liker 2
Skrevet

Er mann men svare likevel. Tror ikke jeg ville blitt med på noe sånt. Det er fristende ,men ikke lurt for forholdet.

Hvorfor er det fristende? Trives du ikke seksuelt med partneren din?

Skrevet

Aldri, det er bare en mann for meg!

Gjest Allergikeren
Skrevet

Nei, når jeg er i et (godt) forhold, føler jeg ikke behov for andre menn. Og jeg hadde lurt på om han tilbyr meg dette fordi han ønsker fritt leide med andre damer. For dem som takler og syns åpne forhold er greit, er jo det vel og bra, men jeg er ikke blant dem. :)

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke klart å ligge med noen andre enn typen. Det fordi jeg aldri har hatt og vil ikke ha ons og sex uten følelser. :) ville uansett følt jeg var utro, selv med aldri så mange grønne lys ifra han.

Endret av carmen81
Skrevet

Hvorfor er det fristende? Har dere et dårlig forhold?

Anonymous poster hash: 15c9c...12c

Skrevet

Pulings er ikke alt her i verden, og jeg hadde nok først og fremst blitt sjokkert over at mannen min hadde foreslått noe sånt. Derimot hadde jeg nok drevet med rollespill med kun beføling med en annen mann dersom det hadde vært ok for mannen min. Men jeg tror ikke at det er det, og det er ikke så viktig for meg at jeg har tenkt å spørre om lov. Det er jo tross alt bare én jeg elsker.

Anonymous poster hash: b8f74...9cb
Skrevet

Nei. Og han har ingen garanti for at han reagerer på en måte han ikke hadde trodd før.

Den dagen jeg har lyst til å ligge med en annen enn kjærsten bør jeg forlate han.

Anonymous poster hash: 34629...34f
  • Liker 1
Skrevet

nei! når jeg gifter meg så gjør jeg det fordi det kun skal være han... grønt lyst eller ei.
Hadde jeg noen gang sagt til min mann at han kunne pult en annen jente, hadde jeg forventet at han ikke gjorde det.

Anonymous poster hash: 257bd...419
Skrevet

Jeg er usikker. Jeg er faktisk i den situasjonen selv, og har vært det i noen år. Mannen min tenner på tanken på at jeg ligger med andre, men hittil har jeg ikke benyttet sjansen. Hittil har ikke noen av de andre mennene jeg har tent på/hatt lyst på vært tilgjengelige, og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg møtte en jeg kunne tenke meg sex med som faktisk var ledig. Selv om jeg tenner på enkelte andre menn har det hittil bare vært fantasier. Jeg er i utgangspunktet både relativt monogam og ganske kresen, jeg må like en mann som person før han blir interessant seksuelt.

Anonymous poster hash: 588a0...fa3
Skrevet

Nei? Respekt!

Anonymous poster hash: dc244...982
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg er usikker. Jeg er faktisk i den situasjonen selv, og har vært det i noen år. Mannen min tenner på tanken på at jeg ligger med andre, men hittil har jeg ikke benyttet sjansen. Hittil har ikke noen av de andre mennene jeg har tent på/hatt lyst på vært tilgjengelige, og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg møtte en jeg kunne tenke meg sex med som faktisk var ledig. Selv om jeg tenner på enkelte andre menn har det hittil bare vært fantasier. Jeg er i utgangspunktet både relativt monogam og ganske kresen, jeg må like en mann som person før han blir interessant seksuelt.

Anonymous poster hash: 588a0...fa3

En snakk med Cuckold kan være en god idè, - dersom han stiller seg villig til å dele noen tanker med dere/deg :)

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...