Gå til innhold

Blødninger, loette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nettopp hoppet over mensen perioden på brettet og har nå fått blødninger, og ikke spesielt lite heller... Dette har ikke skjedd med meg før og jeg har gått på pillene i flere år.
Er det slik at jeg kommer til å ha blødninger helt til pillebrettet er over og jeg skal faktisk ha mensen? Eller kan jeg hoppe rett til mensen pillene nå, få det overstått, og gå tilbake på de andre pillene og håpe at jeg ikke har blødning?

Anonymous poster hash: 7b94d...4a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan kroppen din gjør det, men da jeg gikk på Loette og det kom en blødning måtte jeg ha "mensen" før jeg fikk stoppet blødningen.

Anonymous poster hash: 58739...966
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvordan kroppen din gjør det, men da jeg gikk på Loette og det kom en blødning måtte jeg ha "mensen" før jeg fikk stoppet blødningen.

Samme skjedd med meg. Men vet ikke helt om jeg anbefaler deg å hoppe rett til de andre pillene, da dette kan skape forrstyrrelser

Endret av According To
Skrevet

Men hoppet du rett til mensen pillene da, eller blødde du helt til du kom til mensen pillene for å så ha en enda lengre mensen?

Anonymous poster hash: 7b94d...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...