AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Er dere flinke til å bruke prevensjon når dere har ONS? Damer, går dere på p-piller? Og bruker dere evt. kondom utenom?Anonymous poster hash: 974e8...0f1
Ninette Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Alltid kondom på ONS. Mange smittebærere av kjønnssykdommer der ut.. usj
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 da jeg var på det stadiet at jeg hadde ONS så brukte jeg kondom. hendte seg at jeg ikke tenkte over det å det har resultert i at jeg har hatt klamydia to ganger! never ever again! men har alltid gått på prevansjon selv. Anonymous poster hash: 75c34...290
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Selv om sex uten kondom er best, så kunne det ikke falt meg inn å ha ONS uten kondom. P-piller og lignende beskytter bare mot graviditet, og som vi vet florerer det av kjønnssykdommer her i landet. Hvis en mann jeg skulle ha sex med hadde nektet å bruke kondom, så hadde jeg umiddelbart mistet tenningen uansett. Folk som gjerne vil risikere klamydia eller verre kun for en omgang tilfeldig sex uten kondom, anser jeg som mindre oppegående. Anonymous poster hash: c95e1...22d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå