AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 "Ordtak" som jeg så på pinterest i dag...: "Naturally skinny girls are lucky. Skinny girls who have worked for it are strong" Det ligger så ufattelige urettferdige forutsetninger bak det utsagnet! Er det eneste problemet man kan ha i verden virkelig det å ha noen flere kilo på kroppen enn man kanskje kunne ha ønsket seg? Og alle jenter som er tynne har ingen problemer what so ever i livet - for de har jo aldri vært litt tykkere enn de ønsker?!? Det å være litt overvektig må jo være det enkleste problemet i verden å gjøre noe med i mine øyne- så lenge man har viljestyrken på plass. Det er faktisk bare å spise mindre og bevege seg mer. Og jeg snakker ikke om de som har sykdommer som kan hindre dette, men dette er uansett et bra sted å starte. Selv har jeg alltid vært tynn, og har til tider jobbet ganske hardt for å gå litt opp i vekt. Uten så mye hell.. selv om jeg til vanlig har et helt normalt kosthold, mange blir overrasket over hvor mye jeg spiser. Utenom det at jeg er litt for tynn, har jeg veldig mange andre problemer i livet, som ikke passer helt inn i dette forumet, så jeg skal ikke plage dere med dem men jeg skulle ha gitt mye for å kunne bestemme selv om jeg ville løse problemet mitt eller ikke. Men til alle som ikke ser på seg selv som en lucky naturally skinny girl: tenk deg om en gang til før du kommer med slije utsagn, og sier direkte til en tynn person ting som: "du må få litt mer kjøtt på beina" (og btw: hadde du noen gang ville sagt det motsatte til en tykk jente???), "du er jo tynn (meaning: du har ingen problemer)", og lignende ting. Det er faktisk veldig lite hyggelig å få sånne ting slengt i trynet. Man er forskjellig, og den lucky naturally skinny jenta har kanskje problemer som du aldri kunne ha sett for deg at man kan ha. Det var dagens utløp for frustrasjon over lite omtenksomme medmennesker! Takk for meg Anonymous poster hash: ba44e...0a5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå