-Fiona- Skrevet 23. februar 2014 #21 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg traff en fra Tinder for 3 måneder siden. Vi treffes enda. Verdens herligste. Visste riktig nok hvem han var fra før av, men uten tinder hadde vi nok aldri funnet tilbake til hverandre igjen Edit: har truffet en annen fra tinder også, som jeg aldri har likt selv, men han fant meg gjennom felles interesser tror jeg. Litt creepy, ekstra creepy at han var høy når han møtte meg. Han havnet fort i arkivet burde vel aldri møtt ham i utgangspunktet. Endret 23. februar 2014 av -Alva-
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #22 Skrevet 23. februar 2014 Men når Tinder finner folk i ditt nærmområde, angis det hvilken adresse man da har? Ser man på et kart, eller hvordan fungerer det? Det er jo ikke bra om det blir avslørt nøyaktig hvor man bor. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 Nei. Det står bare hvor mange km dere er unna hverandre. Hvis det er under 1 km, så står det det. Det går ikke noe nærmere enn det, og det er jo veldig greit. Anonymous poster hash: 5030f...d6b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #23 Skrevet 23. februar 2014 Nei. Det står bare hvor mange km dere er unna hverandre. Hvis det er under 1 km, så står det det. Det går ikke noe nærmere enn det, og det er jo veldig greit. Anonymous poster hash: 5030f...d6b Høres greit ut. Men jeg har ikke behov for å bli sammen med noen i nabolaget. Så lenge han bor i samme by holder det for meg. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #24 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har møtt et par derfra ja. 1: møttes i hjembyen min rett før jul. Et cafébesøk ble til en bedre middag, kino og en femtimers tur gjennom ølkartet til Mikrobryggeriet. Trivelig fyr, men det ble ikke noe mer enn det. 2: en fuktig kveld på byen endte i nach og overnatting. Angrer bittert. 3: kanskje det vakreste mennesket jeg noensinne har møtt. Nesten umenneskelig pen. Vi møttes en knapp time etter vi fikk match, så på fotballkamp sammen og hadde Sherlock-maraton resten av kvelden. Han er fra samme by som jeg studerer i, men bor et helt annet sted i landet. Utrolig kjipt at han måtte reise dit neste morgen. Vi holder fortsatt kontakten via face og snapchat..og tror jeg er bittelitt betatt . 4: tok noen øl sammen en kveld. Hyggelig fyr det også, men aldri møtt igjen. Har dog sporadisk kontakt via snapchat. 5: fikk match en helg han var på hyttetur rundt 7 mil unna der jeg bor. Snakker mye sammen på facebook og vi skal treffes på en festival når han kommer hit om tre uker. Kun vennskap fra min side, men trivelig blir det uansett Anonymous poster hash: 072dd...cb3
Gjest rådyr Skrevet 23. februar 2014 #25 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Nei. Det står bare hvor mange km dere er unna hverandre. Hvis det er under 1 km, så står det det. Det går ikke noe nærmere enn det, og det er jo veldig greit. Anonymous poster hash: 5030f...d6b Jeg har satt maksgrense på 50 km. Sjekket nå en jeg fikk match med for noe timer siden, som nå var 120 km unna. En bug, eller er han på reise? Slår det inn så raskt? En annen ting jeg lurer på er om profilene dukker opp igjen? Har vært litt kjapp noen ganger og sendt noen bra eksemplarer feil retning. Endret 23. februar 2014 av Talyset
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #26 Skrevet 23. februar 2014 Tinder er helt konge for å få seg noe! Enkelt, raskt og hull på dagen:-) BTW, forlovet etter å ha møtt vedkommende for 4 måneder siden? Skjerpings, og lykke til med bryllupet om under ett år, med mindre dere da skal være forlove i 5 år før det blir slutt! Anonymous poster hash: ab507...4c1 Såså, ikke vær så pessimistisk da ikke alle forhold ender som du trur.. Anonymous poster hash: 41b92...6cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå