Gå til innhold

Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere single!

Har dere prøvd ut Tinder? Selv er jeg vel egentlig der bare får å få bedre selvtillit, men skal innrømme jeg har fått en grei tone med en gutt som bor i samme by som meg.

Har dere truffet noen dere har møtt på Tinder?

Anonymous poster hash: 41b92...6cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja. Vi møttes 4 måneder siden og nå er vi forlovet. Jeg sier ikke at alle forhold på tinder kommer til å funke, men sjansen er der. Dere bør møtes relativt tidlig i forholdet da.

Husker jeg hadde en episode hvor en hadde brukt et bilde av ham 5 år yngre (selvfølgelig mye sprekere og hadde mye hår). Da vi møttes 2 etter omtrent 2 uker så møtte jeg da en lubben, nesten-skallet mann med ganske vulgær humor. Han sa hele tiden at det bare er innsiden som teller når jeg kommenterte over hvor annerledes han var. Snakket ikke mer med han etter det møtet.

Anonymous poster hash: f76b3...d51

• Liker 2
Skrevet

Har møtt 2 fra tinder .... Var ikke kjærlighet med noen av dem , men han ene er blitt en god turvenn :)

Skrevet

Har møtt én på Tinder, for litt over tre måneder siden. Beste gutten jeg noensinne har møtt :rodmer: Vi er ikke sammen, men har absolutt noe på gang. Det som er fint med Tinder, er at man kommer i kontakt med gutter som er i nærheten, og som man mest sannsynlig ellers bare ville passert på nærbutikken eller noe, uten å snakke sammen. Det skjer hvertfall ganske sjelden for meg at fremmede, kjekke gutter kommer bort for å prate uten at det er på byen om kvelden, men med Tinder senkes lista for å snakke sammen dramatisk! :) Når det er sagt, er folk på Tinder like forskjellige som folk overalt ellers. Det er en app som blir hva du gjør den til.

Anonymous poster hash: 64895...f80
Skrevet

Møtte nesten en fra Tinder, men det ble plutselig endring i planene.. :sur:

Skrevet

Har faktisk møtt 5 stykk fra Tinder. Kan jo ramse de opp:

1: hadde beste sexen ever. Og vi holdt på slik noen uker, og så fant han seg ei dama fra Tinder og ble sammen med henne.

2: tok en øl med en nederlender på kurs, hyggelig og koselig, har nå en ny nederlandsk venn :) men aldri møtt igjen.

3: var veldig annerledes enn på bildene, påstod han var Guds gave til kvinnen, aldri møtt igjen.

4: hadde to dater, hyggelig fyr, men vi hadde ingenting å prate om

5: gått en tur, skal på tur igjen i morgen. Gleder meg :)

Noen tar tinder for den ONS appen mange gjør den til, mens andre som date app :)

Anonymous poster hash: 0f455...0f8

• Liker 1
Skrevet

1: hadde beste sexen ever. Og vi holdt på slik noen uker, og så fant han seg ei dama fra Tinder og ble sammen med henne.

2: tok en øl med en nederlender på kurs, hyggelig og koselig, har nå en ny nederlandsk venn :) men aldri møtt igjen.

3: var veldig annerledes enn på bildene, påstod han var Guds gave til kvinnen, aldri møtt igjen.

Noen tar tinder for den ONS appen mange gjør den til, mens andre som date app :)Anonymous poster hash: 0f455...0f8

Jeg er ts av den tråden som heter "skal jeg date ham (...)" - vil du anbefale meg å hoppe i det og gå en tur og ta en kaffe med ham?

Anonymous poster hash: eef0e...222

Skrevet

Jeg er ts av den tråden som heter "skal jeg date ham (...)" - vil du anbefale meg å hoppe i det og gå en tur og ta en kaffe med ham? Anonymous poster hash: eef0e...222

Ja! Det synes jeg. Hva i allverden taper du på det? Okey, går det dårlig har du en morsom story å fortelle venninner ;) si ja, ta sjanser, lev livet. Slik kommer man opp og frem, både privat og karrieremessig :)

Skrevet

Haha, ja. Vi møttes 4 måneder siden og nå er vi forlovet. Jeg sier ikke at alle forhold på tinder kommer til å funke, men sjansen er der. Dere bør møtes relativt tidlig i forholdet da.

Husker jeg hadde en episode hvor en hadde brukt et bilde av ham 5 år yngre (selvfølgelig mye sprekere og hadde mye hår). Da vi møttes 2 etter omtrent 2 uker så møtte jeg da en lubben, nesten-skallet mann med ganske vulgær humor. Han sa hele tiden at det bare er innsiden som teller når jeg kommenterte over hvor annerledes han var. Snakket ikke mer med han etter det møtet.

Anonymous poster hash: f76b3...d51

Ooy gratulerer så artig!

Haha ja er vel en viss sjanse for at mange bruker de beste bildene av seg selv! ;)

-Ts

Skrevet

Jeg har møtt 2 stk ifra Tinder. Også er det en fra tinder jeg prater mye med på facebook og snapchat, har pratet sammen i ca 1 mnd nå og vi planlegger å møtes om ikke så lenge..

Den første jeg møtte hadde jeg en ONS med, veldig god opplevelse. Hyggelig fyr og sexen var utrolig bra!

Den andre har jeg møtt endel ganger nå, men er usikker på om det vil utvikle seg til noe mer, planlegger å spørre ham til uka nå når vi møtes igjenn om hva han vil.

Er ikke han interessert så satser jeg heller på han jeg til nå bare har pratet sammen med :)

Anonymous poster hash: 35e19...443

Skrevet

Ikke møtt noen enda, men prater mye med en fyr, kommer veldig godt overens :)
Håper det lar seg å gjøre å møtes en gang

Skrevet

- Møtte en på Tinder, og skal aldri møte han igjen.

Anonymous poster hash: b65f3...6fb
  • Liker 2
Skrevet

Tinder er helt konge for å få seg noe! Enkelt, raskt og hull på dagen:-)

BTW, forlovet etter å ha møtt vedkommende for 4 måneder siden? Skjerpings, og lykke til med bryllupet om under ett år, med mindre dere da skal være forlove i 5 år før det blir slutt!

Anonymous poster hash: ab507...4c1
Skrevet

Jeg har møtt både det ene og det andre på tinder. :)

Mye spennende folk og opplevelser.. Anbefaler Tinder på det sterkeste.

Skrevet

Har møtt to fra Tinder, to svært ulike personer. Hyggelige jenter begge to, men fant aldri tonen skikkelig med noen av dem. Ble ikke ONS heller. Må prøve litt til før jeg konkluderer med at det er Tinder, meg eller jentene det eventuelt feiler noe :)

Skrevet

Noen tar tinder for den ONS appen mange gjør den til, mens andre som date app :)

Så med andre ord: På tinder kan man møte alt mulig. Det kan bli kleint, men da har man sjelden noe å tape på det. En erfaring rikere. Og noen rare dater må man ta med. Av og til kan det bli ONS, men det er ikke nødvendigvis regelen selv om det fremstilles sånn i media. Og ja, seriøse forhold kan utvikle seg etter et treff på Tinder, som i den "virkelige" verden. :)

Gjest Tingelinling
Skrevet

Så med andre ord: På tinder kan man møte alt mulig. Det kan bli kleint, men da har man sjelden noe å tape på det. En erfaring rikere. Og noen rare dater må man ta med. Av og til kan det bli ONS, men det er ikke nødvendigvis regelen selv om det fremstilles sånn i media. Og ja, seriøse forhold kan utvikle seg etter et treff på Tinder, som i den "virkelige" verden. :)

Det er ingen forskjell på Tinder og sukker, synes jeg. Mange som har profil begge steder.

Skrevet

Har også møtt litt folk fra Tinder, og det er jo som IRL, noen klaffer man med, andre ikke. Og det at mange får lett ligg der er jo ikke direkte Tinder sin skyld, men er hva vi selv gjør det til :) Tinder oppfordrer da ikke til sex på første date :)

Men jeg har også Tinder date idag, spennende ;)

Skrevet

Men når Tinder finner folk i ditt nærmområde, angis det hvilken adresse man da har? Ser man på et kart, eller hvordan fungerer det? Det er jo ikke bra om det blir avslørt nøyaktig hvor man bor.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
Skrevet

Det er ingen forskjell på Tinder og sukker, synes jeg. Mange som har profil begge steder.

Så kjedelig. Jeg er så lei av ansiktene på Sukker.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...