Gå til innhold

Kleskode på harry utesteder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig greia med streng kleskode på harry utesteder. Var ute i går og da var det en fyr som nesten ikke slapp inn fordi han hadde joggesko(ellers hadde han bukse og skjorte).

Egentlig synes jeg man kan gå i hva som helst på fyllefester, oppførselen til mange av de som er der er vel mer støtende enn om personen har genser i stedet for skjorte. Men pensko? det må vel være rimelig ekstremt når det bare er studenter og strilinger(no offence!) som drikker seg fulle i et lokale med lite lys.

Forstår liksom ikke hva det gjør med atmosføren, i motsetning til penere steder.

Nå skal det sies at fyren slapp inn etter at han ba pent om å få lov og lovte å ikke komme i joggesko nestegang.



Anonymous poster hash: 3cfa7...dbb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Hva er egentlig greia med streng kleskode på harry utesteder. Var ute i går og da var det en fyr som nesten ikke slapp inn fordi han hadde joggesko(ellers hadde han bukse og skjorte).

Egentlig synes jeg man kan gå i hva som helst på fyllefester, oppførselen til mange av de som er der er vel mer støtende enn om personen har genser i stedet for skjorte. Men pensko? det må vel være rimelig ekstremt når det bare er studenter og strilinger(no offence!) som drikker seg fulle i et lokale med lite lys.

Forstår liksom ikke hva det gjør med atmosføren, i motsetning til penere steder.

Nå skal det sies at fyren slapp inn etter at han ba pent om å få lov og lovte å ikke komme i joggesko nestegang.

Anonymous poster hash: 3cfa7...dbb

Deeply offended!

Btw: striler

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko på utested er no-no. Det fynker tilnøds i hotellbaren. Det ser rett og slett tacky ut.

Så lenge man ikke kritiserer ff er det greit å kritisere andre?

Motepoliti irriterer meg, og jeg kunne ikke brydd meg mindre hvordan folk går kledd på offentlig sted så lenge de er renslige.

Synes også joggesko kan være kult.

Mangfold er noe dritt gitt.

Anonymous poster hash: 59087...f33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Så lenge man ikke kritiserer ff er det greit å kritisere andre?

Motepoliti irriterer meg, og jeg kunne ikke brydd meg mindre hvordan folk går kledd på offentlig sted så lenge de er renslige.

Synes også joggesko kan være kult.

Mangfold er noe dritt gitt.

Anonymous poster hash: 59087...f33

Hahaha! Jeg kommenterte joggesko og valg av joggesko. Jeg sa ingenting om personen i joggesko. Det er personer som ikke kan gå i annet enn joggesko og de skal få lov til det. Alle får lov til det. Ts spurte om kleskoden på uteplasser og de aller fleste har no-no på joggesko. Men så bryr jeg meg ikke hva andre går med, jeg går ikke ute med det selv for jeg syns det er tacky.

Å sammenligne dette med at jeg kritiserer personer på lik linje som folk kritiserer FF er å dra det langt. Jeg syns også at hattene hennes er pompøse og "too much" men det betyr ikke at jeg kritiserer personen. Siden du tydeligvis husker meg og hva jeg skriver så husker du sikkert og at jeg har respondert på kritikk til hennes utseende og til urettferdig ordbruk og det som blir regnet som mobbing.

Motepoliti er det ikke, men hvis man ønsker å gå med joggesko på byen kan det gjerne være greit å gå for nøytrale, helt sorte joggesko og ikke asics' med fargeprakt fra månen til hit.

Har plasser kleskode så kommer man ikke unna det. Vil man ikke så er det ikke verre enn å bare gå en annen plass. Sånn er verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å luke unna de verste, tenker jeg ... Stygge sko ødelegger jo hele inntrykket. Men nå synes jeg nesten alle sko i Norge er stygge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...