Lizabeth Skrevet 27. oktober 2014 #102 Skrevet 27. oktober 2014 En daffebukse, en singlet og en grå strikkegenser.
LiseTV Skrevet 30. oktober 2014 #107 Skrevet 30. oktober 2014 Rød/sort maxikjole. Er syk og hjemme i dag
Anaïs Skrevet 1. november 2014 #109 Skrevet 1. november 2014 grå joggebukser, stipete topp, tykke varme sokker. Kosedag
LiseTV Skrevet 2. november 2014 #110 Skrevet 2. november 2014 Lilla knelang kjole med litt vidde i skjørtet
Lizabeth Skrevet 3. november 2014 #112 Skrevet 3. november 2014 sort og hvitt skjørt, sort singlet og en grå cardigan
Tøytigern Skrevet 3. november 2014 #113 Skrevet 3. november 2014 Hmm.. Var ikke jeg nettopp inne i denne tråden? Fins det to av dem?
Gjest Hummels Skrevet 3. november 2014 #114 Skrevet 3. november 2014 (endret) Grå joggebukse, svarte sokker, og svart boxer. Endret 3. november 2014 av Hummels
Nietsoj Skrevet 4. november 2014 #117 Skrevet 4. november 2014 Jeg har på meg et par svarte sokker som jeg skal kaste fordi de holder på å bli tynnslitte. I tillegg har jeg en nydelig glatt lyseblå boxer, et par vanlige blå ola-bukser, en brun Brandsdal t-skjorte og en flisjakke for innebruk med opptrukne ermer. Og svarte briller +2,0 Gadd du å lese alt? Kanskje jeg får dobbelt så stor respons i tråden om å fortelle noe uinteressant.
Gjest Peanut Skrevet 4. november 2014 #118 Skrevet 4. november 2014 Jeg har på meg et par svarte sokker som jeg skal kaste fordi de holder på å bli tynnslitte. I tillegg har jeg en nydelig glatt lyseblå boxer, et par vanlige blå ola-bukser, en brun Brandsdal t-skjorte og en flisjakke for innebruk med opptrukne ermer. Og svarte briller +2,0 Gadd du å lese alt? Kanskje jeg får dobbelt så stor respons i tråden om å fortelle noe uinteressant. Ja, faktisk. Det er jo det som er gøy med å være her inne. ^^, Jeg har en "daffebukse" i mørk sjøgrønn (teal), blåfiolette fleecesokker nede i grå UGG-tøfler, en lys jordfarget genser og over det en lys sandfarget strikkehettegenser. :3
Nietsoj Skrevet 4. november 2014 #119 Skrevet 4. november 2014 Ja, faktisk. Det er jo det som er gøy med å være her inne. ^^, Jeg har en "daffebukse" i mørk sjøgrønn (teal), blåfiolette fleecesokker nede i grå UGG-tøfler, en lys jordfarget genser og over det en lys sandfarget strikkehettegenser. :3 Så bra NÅ BLE JEG GLAD Og du har det godt og varmt, høres det ut til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå