Gå til innhold

Hva har du på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har på meg et par svarte sokker som jeg skal kaste fordi de holder på å bli tynnslitte. I tillegg har jeg en nydelig glatt lyseblå boxer, et par vanlige blå ola-bukser, en brun Brandsdal t-skjorte og en flisjakke for innebruk med opptrukne ermer. Og svarte briller +2,0

Gadd du å lese alt?

Kanskje jeg får dobbelt så stor respons i tråden om å fortelle noe uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg et par svarte sokker som jeg skal kaste fordi de holder på å bli tynnslitte. I tillegg har jeg en nydelig glatt lyseblå boxer, et par vanlige blå ola-bukser, en brun Brandsdal t-skjorte og en flisjakke for innebruk med opptrukne ermer. Og svarte briller +2,0

Gadd du å lese alt?

Kanskje jeg får dobbelt så stor respons i tråden om å fortelle noe uinteressant.

Ja, faktisk. Det er jo det som er gøy med å være her inne. ^^,

Jeg har en "daffebukse" i mørk sjøgrønn (teal), blåfiolette fleecesokker nede i grå UGG-tøfler, en lys jordfarget genser og over det en lys sandfarget strikkehettegenser. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk. Det er jo det som er gøy med å være her inne. ^^,

Jeg har en "daffebukse" i mørk sjøgrønn (teal), blåfiolette fleecesokker nede i grå UGG-tøfler, en lys jordfarget genser og over det en lys sandfarget strikkehettegenser. :3

Så bra :helen: NÅ BLE JEG GLAD :sol: Og du har det godt og varmt, høres det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...