Gå til innhold

Hva har du på deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svart bukse, hvit og svart mønstret bluse og rosa treningsjakke 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pysjbukse med ugler og koksgrå hettegenser. Lat søndag 

Skrevet

Rosa knelang  kjole med ermer

Skrevet
On 3/2/2014 at 2:46 AM, Guest blasé said:

verdens vakreste sjokkrosa bjørn borg boxer, og en fotballdrakt faktisk. føler meg svært attraktiv :fnise:

Rosa tangatruse, en rosa bh, og et par rosa sokker. Slå den du. I'm all pink'ed up. Mer trenger jeg ikke. Vesken min ligger i stuen, så den får ligge der for nå. Har også en kastanjebrun parykk som jeg bruker når farmen går på tv, og når jeg er ute blant folk. Skal også pynte meg litt ekstra når dem kommer fra el-verket for å inspisere strømmen i morgen.

Tror det kommer to stykker på døren, så det blir det ekstra sminke. Ikke hver dag en har kjekke folk på besøk. Tror dere strømfolk liker kransekake, eller spiser dem ikke på jobb? Gidder ikke servere noe hvis dem ikke spiser på jobb. Da bruker jeg heller mer tid på å friske meg opp før dem kommer. Gleder meg litt, må jeg innrømme.

Hyggelig sted denne kvinneguiden, vi damer må holde sammen vet dere. Jeg skal holde dere oppdatert hvis jeg får napp.

Noen som vet hvordan en kan hindre at tanga'en gnager i rumpa?

Skrevet

Pysjbukse og en topp + dyne :)

Skrevet

Pique-trøye, dongeribukse, sokker og noe innerst. 

Skrevet

Svart/rosa/lilla treningsbukse, blå singlet og vårsko

Skrevet

Alle dere har "kosekjoler"....   møkklei maset om det.  :fnise:

Kler heller av meg, jeg...

• Liker 1
Skrevet

Sånn grå fleecekosenattbukse fra Cubus med et pandaansikt og snakkeboble med hjerte over, og en mørkegrå langermet bomullsnattoverdel fra Victoria Secret samt rosa og hvite ullsokker fra XXL. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Svart tights, grå lang genser og kosesokker.

Skrevet

Nattkjolen...for jeg skal legge meg straks. :Gjesp: 

Skrevet

Sorte sko, mønstrede sokker, sort joggebukse og sort hettegenser.

Skrevet

Bare føtter, sorte romslige joggebukser, romslig, tynn skjorte i sorthvitt-mønster. 

• Liker 1
Skrevet

Hettegenser og joggebukse. Grått og sort. Ingenting er bedre enn avslappet stil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...