Gå til innhold

Ikke mensen, ikke gravid . Hva da ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei kjære lesere :)

Jeg er 23 år og er gift, jeg har før 1 mnd siden hatt urinveisinfeksjon og skal si vi ikke har hatt sex så ofte men kanskje 2-3 ganger før foreventet mens. (ubeskyttet sex)

Skulle ha fått mensen 9 februar men har desverre ikke kommet noe enda, jeg har vært hos legen og tatt graviditetstest men den var negativ. jeg har også tatt 3-4 tester hjemme men de er også negative.

Jeg kan nevne de symptomene jeg har og det er at jeg er veldig varm i kroppen nå enn til vanlig,ømme bryster,murring nedentil,er følsom, har plutselig fått munnsår, magesmerter som kommer å går, har oppblåst mage. i dag hadde jeg littegrann blod? brun aktig som kom ut med blank væske (beklager jeg skriver detaljert men det er veldig viktig for meg å vite om det er vanlig), :(

har tatt urinprøve, blodprøver, celleprøve og alle var OK, så helsemessig er jeg frisk som en fisk :)

Jeg har hørt det kan skje hos noen pga stress men akkuratt de siste mnd har jeg absolutt ikke hatt noe å stresse for.

Vi har hus, begge har jobb så et er ingenting som kan gjøre oss mer lykkelige enn et barn :):(

Håper noen som har erfaring eller som har opplevd akkuratt det samme kan svare meg.

Jeg aner ikke om jeg skal tru jeg er gravid eller om jeg bare skal glemme det å tenke på noe annet? :(:glare:

Endret av Besa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått 3-4 mnd uten mensen og ikke vært gravid så.. Av og til bare noe som skjer. :)

• Liker 2
Skrevet

Har gått 3-4 mnd uten mensen og ikke vært gravid så.. Av og til bare noe som skjer. :)

såpass ja, det er så kjedelig å ikke vite hva det er :( spesielt når vi har så lyst til å få barn, det er ikke så lett å la være å tenkte på det :)

Takk for svar

Skrevet

Jeg var bare glad til at jeg ikke var gravid da, hehe... Men når man tenker på det hele tiden, eller slanker seg,stresser etc, da fører det gjerne til at min blir forsinket i alle fall. Men så fort jeg tar en test og den er negativ, så slapper jeg av og den kommer plutselig etter et par dager.. Så du får bare vente og se, den er jo ikke SÅ forsinket:)

• Liker 1
Skrevet

ja sant det. Har egentlig time hos legen på mandag og skal ta ny test da, så jeg for vel bare slappe av å prøve å ikke tenke på det så mye kanskje det kommer noe da :)

Skrevet

Har du vanligvis stabil menstruasjon? Sånn at den pleier å komme nesten på klokkeslettet hver 28. dag? Eller pleier den å være litt ustabil med et par ukers slingringsmonn?

Rent teoretisk sett kan det være prematur menopause, men det er så sjelden at jeg tviler sterkt.

Slapp av og ikke tenk på det så kommer nok mensen om et par dager.

Skrevet

Har altid hat regelmessig menstruasjon det er derfor jeg er litt bekymret

Skrevet

stoffskifte kanskje? det var grunnen hos meg

Anonymous poster hash: 08a48...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...