AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg går på yasmin og skal egentlig gå kontinuerlig på grunn av endometriose. Skal operere om ikke så alt for lenge nå. Dette er første brett på yasmin og jeg har nå 4 piller igjen på dette brettet da, men det er jo en enfase pille. Før yasmin gikk jeg på microgynon, men den fikk jeg eggløsning på. Gyn sa jeg skulle fortsette å gå på p-pillene selv om jeg fikk blødning, for da vil til slutt kroppen venne seg til det eller noe sånt (og så vil jeg visst også få mindre blødning), men jeg er litt nervøs for det siden jeg prøvde det en gang før i fjor høst og da måtte jeg etter 3 uker med blødning ta pillefri uke og da fikk jeg en helt syk menstruasjon.. Jeg hadde mensen sist for 2 mnd siden, og jeg pleier ikke få gjennombruddsblødning. Så kan noen hjelpe meg? Jeg tenker at om jeg tar pillefri blir jeg på en måte ferdig med det, men det kan gjøre endometriosen mye verre.. Anonymous poster hash: 7da35...dc2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ville gjort som gynekologen sa. Anonymous poster hash: e88ae...be5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ville gjort som gynekologen sa. Anonymous poster hash: e88ae...be5 Hmm.. ja.. Er bare redd for den superblødninga.. Anonymous poster hash: 7da35...dc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå