Gå til innhold

Trenger litt hjelp her..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått tilbakefall av bulimi. Jeg slet med bulimi fra jeg var 12-15. Ble undervekktig. Det har gått i perioder etter det, og nå i det siste er det ille. Det startet med at jeg skulle slutte å spise, men jeg klarte det ikke. Jeg vil ha kontroll på noe. Jeg kaster opp flere ganger daglig.

Har aldri fått behandling for bulimien. Jeg går til psykolog, men av andre grunner. Jeg tørr ikke ta det opp. Det er flaut. Bulimi er så skambelagt. Føler meg så ekkel hvis jeg sier det. Det er jo ekkelt å kaste opp.. hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 095da...8ba
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Du skal og må selvfølgelig snakke med psykologen din om det. Når du er så "heldig" at du allerede har en psykolog, må du bruke den for det det er verdt. Hvis du ønsker å bli frisk, da...

Skrevet

Du skal og må selvfølgelig snakke med psykologen din om det. Når du er så "heldig" at du allerede har en psykolog, må du bruke den for det det er verdt. Hvis du ønsker å bli frisk, da...

Vet ikke om jeg er så heldig men.. liker ikke psykologer.

Så er det andre problemet mitt. Jeg vet farene av bulimi. Man kan få hjertestopp. Men noen ganger vil jeg få det og andre ganger er jeg så redd jeg vil dø av hjertestopp når jeg sover. Men siden jeg er usikker hva jeg vil vet jeg ikke om jeg vil bli "frisk", men samtidig er det grusomt å kaste opp..

Sikkert meg som er problemet..

Anonymous poster hash: 095da...8ba

Gjest Whitestripes
Skrevet

Med tanke på alle de som står på venteliste til behandling, kan en vel si du er heldig. Og tro meg, psykologen hører om langt verre ting enn spy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...