AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #41 Skrevet 28. februar 2014 Syns du gjorde helt rett i å ringe! Nå har du fått sagt det du ville og trenger ikke angre på det du ikke fikk sagt. Er nok greit å beholde leiligheten ja! Jeg har også slettet meldinger osv. nå, men beholder nummeret, er ikke noe poeng å slette det når jeg kan det uten att tenker jeg.. Det er rart hvordan treningsmotivasjonen kommer så fort tilbake, har måtte presse meg til å få gjennomført en treningsøkt tidligere, men nå er det nesten høydepunktet i løpet av dagen. Den beste hevn er vel at han ser det går bra for meg uten han.. Jeg klarer ikke å fokusere på studiene mine enda, men håper det blir lettere etter hvert. Kanskje lettere hvis man har en jobb med faste oppgaver. Anonymous poster hash: 9edbe...bdb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #42 Skrevet 2. mars 2014 Syns du gjorde helt rett i å ringe! Nå har du fått sagt det du ville og trenger ikke angre på det du ikke fikk sagt. Er nok greit å beholde leiligheten ja! Jeg har også slettet meldinger osv. nå, men beholder nummeret, er ikke noe poeng å slette det når jeg kan det uten att tenker jeg.. Det er rart hvordan treningsmotivasjonen kommer så fort tilbake, har måtte presse meg til å få gjennomført en treningsøkt tidligere, men nå er det nesten høydepunktet i løpet av dagen. Den beste hevn er vel at han ser det går bra for meg uten han.. Jeg klarer ikke å fokusere på studiene mine enda, men håper det blir lettere etter hvert. Kanskje lettere hvis man har en jobb med faste oppgaver. Anonymous poster hash: 9edbe...bdb Jeg føler meg mye bedre etter å ha sagt mitt. Nå vet han hva jeg tenker om det som skjedde. Og jeg hadde kontroll da jeg snakket med ham. Jeg var hverken frekk eller spydig, jeg gråt ikke, og jeg ba han heller ikke om å komme tilbake til meg. Ja, trening med god musikk i ørene er som healing for meg nå. Jeg er også student i tillegg til at jeg jobber en 40% stilling. I hele forrige uke så var jeg ikke på forelesninger, det er det som er det vanskligste synes jeg. Men fra og med i morgen så må jeg være på plass i forelesninger også. Situasjonen vil jo bare bli verre om jeg ikke klarer å fullføre dette semesteret. Anonymous poster hash: 669a0...b4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå