Gå til innhold

Det er slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt igår. Og det er så rart for vi hadde planer om å reise bort sammen idag. En hel uke før gledet han seg sånn sa han, men dagen før reisen så ville han ikke ha noe mer med meg å gjøre. Jeg hadde alt klart til reisen. Jeg hadde kjøpt inn to fine nye kjoler, nytt undertøy, og masasje olje. Jeg har sovet hele dagen, ikke spist, bare grått. "Velkommen om bord" meldingen på mobilen fikk meg til å knekke sammen.

Det er helt greit at han ikke vil ha meg mer, greit at han gjorde det slutt. Jeg kan jo ikke tvinge noen til å være kjæresten min. Men hvorfor gjøre det slutt på en så stygg måte.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå, føler at alt er så mørkt. Og hvordan komme seg ut av dette med hevet hode?

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, har egentlig bare lyst til å skrike. Jeg synes synd på meg selv nå, hvor teit er ikke det...

Anonymous poster hash: 669a0...b4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har all rett til å synes synd på deg selv nå kjære :hug:

Men tro meg, vær glad han gjorde det slutt før ferien og ikke mens/etter dere var der. Det har jeg opplevd og 1 uke med taushet fra en sur drittsekk av en mann er ikke så hyggelig. Er ganske feigt gjort, hva er vitsen med å bestille tur sammen om han visste han ville gjøre det slutt? For en idiot.

Jeg kommer aldri til å dra på tur med en mann igjen siden jeg har angst for at dette skal skje meg igjen (har skjedd 2 ganger). De eneste mannfolka jeg stoler på er pappa og lillebror Duncan.

Vet ikke hva du har mest lyst til nå, men kanskje det kan være en ide å finne på noe med venninner?

Anonymous poster hash: 4bade...f88
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er så glad for at han gjorde det før reisen, men jeg kan ikke tro at dette skjedde. For han gledet seg jo sånn. Jeg så virkelig ikke dette komme. Jeg føler meg så dum, trodde at alt sto bra til med oss.

Jeg skjønner deg godt, føler angstfølelsen selv. Vi var sammen i to år, og ting virket bra. Jeg har så mye på hjertet, men han sa så mye stygt om meg og personligheten min igår. Jeg klarte ikke å svare en gang, klarte ikke å forsvare meg selv. Var rett og slett i sjokk.

Mine venninner er opptatt, det er bare en av dem som vet om dette. Men hun har gjester. Men jeg bare gråter uansett hva. Tror ikke det hadde vært så hyggelig for dem å være med meg nå heller.

Skrevet

Det du gjør: reis på ferien uten ham. Og kos deg så mye du kan. Ta en ringerunde, med litt flaks har du en venninne eller familieedlem som kan kaste seg med på impulstur. Til mer du opplever, til raskere kommer du deg over ham.

• Liker 2
Skrevet

Det du gjør: reis på ferien uten ham. Og kos deg så mye du kan. Ta en ringerunde, med litt flaks har du en venninne eller familieedlem som kan kaste seg med på impulstur. Til mer du opplever, til raskere kommer du deg over ham.

Virker som det er for sent nå, siden avreise var i dag.. Ellers så kunne hun bare endret navn på billetten. Snakk om drittsekk!

Skrevet

Det vil jo alltid være en periode hvor man føler seg bra klein etter et slikt brudd. Det gjelder å ta tiden til hjelp og holde fokuset rettet fremover. Ta med seg det som er godt å legge resten bak seg.

Trodde jeg skulle dø selv når forholdet gikk fyken. Bruker lang tid på å komme over det. Det betyr dog at man er i stand til å virkelig føle så i seg så er det også en god indikator på at man er et menneske og ikke en maskin.

Vet jo at dette på ingen måte hjelper, men likevel så handler det da om at det er en relasjon som er endret, ikke at alt du kjenner til er over. Når en dør lukkes så åpnes en annen.

Ønsker deg alt godt for fremtiden.

• Liker 2
Skrevet

Stemmer at avreisen var i dag. Tanken på å reise med noen andre eller alene slo meg heller ikke. Tror ikke det hadde blitt så gøy. Men jeg skal reise bort med min mor og søster neste helg, og det har jeg ikke tenkt å avlyse :)

Skrevet

:hug:

Anonymous poster hash: ff36b...3b0
Skrevet

Det vil jo alltid være en periode hvor man føler seg bra klein etter et slikt brudd. Det gjelder å ta tiden til hjelp og holde fokuset rettet fremover. Ta med seg det som er godt å legge resten bak seg.

Trodde jeg skulle dø selv når forholdet gikk fyken. Bruker lang tid på å komme over det. Det betyr dog at man er i stand til å virkelig føle så i seg så er det også en god indikator på at man er et menneske og ikke en maskin.

Vet jo at dette på ingen måte hjelper, men likevel så handler det da om at det er en relasjon som er endret, ikke at alt du kjenner til er over. Når en dør lukkes så åpnes en annen.

Ønsker deg alt godt for fremtiden.

Vet du hva. Det er litt hyggelig å lese at menn også har følt på denne følelsen jeg føler nå. Jeg unner ingen å ha det vondt, for det er virkelig ikke noe gøy å gå gjennom dette. Men å vite at alle menn ikke er så kalde og følelsesløse er en fin tanke å ha nå. Så takk for at du delte dette.

Jeg føler selv at jeg på en måte ikke lever nå. Jeg har ikke orket stort idag, men prøver å tenke at det er verre ting som skjer her i verden. Men jeg synes fortsatt fryktelig synd på meg selv akkurat nå. Men jeg må nok bare la meg selv få lov til å kjenne på denne sorgfølelsen, gi det hele litt tid. Skulle bare ønske at det ikke endte sånn. Han sa så mye stygt til meg, og jeg klarte ikke å svare tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Anonymous poster hash: ff36b...3b0

Skrevet

Vet du hva. Det er litt hyggelig å lese at menn også har følt på denne følelsen jeg føler nå. Jeg unner ingen å ha det vondt, for det er virkelig ikke noe gøy å gå gjennom dette. Men å vite at alle menn ikke er så kalde og følelsesløse er en fin tanke å ha nå. Så takk for at du delte dette.

Jeg føler selv at jeg på en måte ikke lever nå. Jeg har ikke orket stort idag, men prøver å tenke at det er verre ting som skjer her i verden. Men jeg synes fortsatt fryktelig synd på meg selv akkurat nå. Men jeg må nok bare la meg selv få lov til å kjenne på denne sorgfølelsen, gi det hele litt tid. Skulle bare ønske at det ikke endte sånn. Han sa så mye stygt til meg, og jeg klarte ikke å svare tilbake.

Jeg kom til å tenke på noe Lady Antebellum synger i "I need you now":

Guess I'd rather hurt than feel nothing at all

På en måte stemmer jo det. Nå vet du at du kan elske noen, selv om det gjør vondt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kom til å tenke på noe Lady Antebellum synger i "I need you now":

Guess I'd rather hurt than feel nothing at all

På en måte stemmer jo det. Nå vet du at du kan elske noen, selv om det gjør vondt.

Ja, det er litt sånn. Han såret meg, men jeg elsker ham veldig høyt for det om. Men jeg er veldig skuffet, jeg føler at forholdet vi hadde var et flott forhold. Jeg synes det er greit at han ikke ville ha meg mer, for jeg kan ikke tvinge noen til å være sammen med meg. Men han kunne ha slått opp på en finere måte. Nå er vi liksom uvenner.

Skrevet

Stor klem til deg :hug:

Jeg skjønner heller ikke hvordan menn kan finne på å gjøre sånne ting så plutselig. Vet om ei som var på ferie med kjæresten, de hadde det kjempefint, han sa for første gang at han elsket henne. Så da han hadde kjørt henne hjem etter reisen dumpet han henne. Altså rett før hun gikk ut av bilen hans.

Du har lov til å være lei deg og trist, ta vare på deg selv, du vil etterhvert komme igjennom det!

Skrevet

Du spør hvordan du kan komme deg ut av dette med hevet hode.

Da gjelder èn ting, du må ikke kontakte ham. Ikke ringe, ikke sende sms. Selv om du har mye å si ham, forklare ham eller spørre ham om, ikke gjør det.

Han har gjort det slutt, så la ham merke at du er borte. Skulle han ta kontakt med deg etter en stund, ikke svar. Vent, vent..

Ta vare på deg selv!

• Liker 4
Skrevet

Føler sånn med deg.. sliter selv med å komme over noe tilsvarende. Møkkamenn!!!

Anonymous poster hash: aaeaf...bf4
Skrevet

måten han gjorde det slutt på viser bare at han ikke er voksen nok til å si fra og begrunne seg selv på en ordentlig måte...

Bruk de nye kjolene du har kjøpt, pynt deg xtra og kom deg ut med søsteren din og la menn spandere drinker på deg!

kos deg neste helg =)

life goes on, jo forte jo bedre ^^

Skrevet

Her kan det gjerne ligge noe under som TS ikke har fortalt om.

Skrevet

Her kan det gjerne ligge noe under som TS ikke har fortalt om.

Hva mener du med det? Han har vært en feig drittsekk, som de fleste andre menn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva mener du med det? Han har vært en feig drittsekk, som de fleste andre menn.

Uffameg, selvfølgelig er det jo det (daah) :glare: .

Hva vet du om det, egentlig (med mindre du er TS)? Som sagt, det kan godt være underliggende årsaker til at det gikk som det gikk. Eller det kan være som andre her har sagt, at han er en feig drittsekk. Det jeg mener er at det er lett å trekke forhastede beslutninger når man ikke kjenner alle sider av saken (selv kan jeg fint tenke meg et slikt underliggende scenario som fint kunne passet inn i det lille som TS har forklart, men det blir å spekulere, noe som ikke er ønsket).

Endret av sjonkelrolf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...