AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Er det normalt at tungepiercingen ikke gror igjen? Hvor enn jeg leser på nettet, så finner jeg ingen som sier at tungepiercingen ikke har grodd igjen. De fleste sier vel at det grodde igjen på noen få dager, mens min tungepiercing har jeg hatt ute i ett halvt års tid eller noe, men den gror ikke igjen. Flere? Anonymous poster hash: 474c2...664
Sillicious Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg hadde min ute i et døgn engang og måtte presse den igjennom igjen.. Har hatt den i 8 år.
Lurt smil Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Jeg fjernet min for 3 år siden har fortsatt hull i tungen og kan lett sette inn piercingen fortsatt. Så på meg har ikke hullet grodd igjen , men det har "tettet" seg litt slik at oppå tungen ser man ikke hullet lenger . Men under tungen ser man godt hullet fortsatt. Hadde piercingen i 6 år før jeg tok den ut.
Snurrebart Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Når du tar en piercing, er det et sår. Når du lar den gro (hele), med barbellen i, gror såret rundt metallet. Det vil da si at den ALDRI vil "gro" igjen og lukke seg som en hel tunge igjen, noen sinne - Med mindre du klarer å "skjære opp" såret så kjøttet kan gro sammen igjen på det viset. At hullet derimot kan bli såpass trangt at du ikke får noe igjennom lenger, det kan hende. Min labret (underleppepiercing) grodde sammen igjen da den ble skadet. Fordi den begynte å blø (ble et sår igjen). Ellers kunne jeg ta ut og inn smykket i flere år uten at det var noe problem. Sammenlikn det med hull i ørene. Der kan du ha smykker i eller ei så mye, eller lite, du vil. Septumpiercingen min klarte å krympe såpass at jeg ikke kan bruke den lenger, men hullet er der, like fordømt. Håper det var opplysende nok skrevet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå