~*Unni*~ Skrevet 28. mai 2004 #21 Skrevet 28. mai 2004 På min kant av landet er det så forskjellig med servicen også for å si det mildt. Et sted ble vi nesten kasta ut før vi var ferdige ...rakk jo ikke kjenne etter engang Ikke kom betjeningen med noen forlsag heller... Det eneste jeg tenkte når jeg gikk der i fra var at DIT vil jeg ikke flere ganger. Det er dårlig taktikk å ikke følge opp bruder med skikkelig service SELV ETTER at handelen er gjort. Ryktet sprer seg som ild i tørt gress. Har man butikk må man tåle mye av vanskelige kunder før man sier nei til noe...(desverre)
Gjest Tabby Skrevet 29. mai 2004 #22 Skrevet 29. mai 2004 Vel i dag har jeg gjort meg noen egne erfaringer, og jeg er veldig fornøyd. I den første salongen jeg var fikk jeg flott service, jeg fikk hjelp til all påkledning og masse tips, og de var flinke til å se på hva jeg kom til å kle. Der hadde jeg bestilt time. I den andre salongen som jeg bare stakk innom etter den første, og det bare var en halvtime til stengetid fikk jeg også flott service, selv om jeg har hørt endel om dem før, både positivt og negativt. Jeg fant drømmekjolen og fikk prøve den med en gang, og da jeg ba om cape fikk jeg også det med en gang. Og selv om det nærmet seg stengetid maste de ikke på noen måte, eller fikk meg til å føle at jeg var i veien når jeg ville se på sko og tiara og prøve det og se hva de hadde til guttene som skal være brudesvenner og jenta mi som skal være brudepike. Så det finnes noen steder man er heldig. Men da forloveren min fant en nyyyydelig lyseblå kjole som hun kunne tenke seg mente de at det kanskje ikke passet til henne til et vinterbryllup, de mente hun kanskje ville ha en mørkere farge. Mye mulig at hun vil det når det nærmer seg men... Kunne jo sagt det på en annen måte, hun er jo en voksen dame...Men de mente at hun ikke burde bestemme seg for kjole før om minst 4-5 måneder så da kan hun jo vente å se om de får rett eller ikke
Piarina Skrevet 31. mai 2004 #23 Skrevet 31. mai 2004 Ja, ærlig talt...en ting er å være ærlig men en annen ting er å ikke respektere kundens valg.... Ellers må jeg også legge til at jeg aldri var på Unik i Oslo, bare de andre. (jeg slang jo med leppa her tidligere om at de i Oslo var elendige....) Og jeg har også merket det at de sverter hverandre. En selger-dame i en salong i Oslo spurte og gravde fælt om den butikken som flyttet til Tjøme. Spurte meg hvorfor de skulle flytte og sånn. Ehhh? Det visste vel ikke jeg. Et annet sted var jeg bare innom for å kikke, og jeg fant ikke noe heller. Da jeg var på vei bort til skoene mine sa damen " du kan prøve nå altså, vi har sikkert tid til noen kjoler". "Ellers takk, men jeg fant igrunnen ikke noen kjoler jeg har lyst på" svarte jeg pent. Da skal jeg love dere jeg fikk et knallsvart blikk tilbake og noen grynt til farvel. Da går jeg ikke tilbake dit for å se på sko og assesoarer nei...
Tosca Skrevet 31. mai 2004 #24 Skrevet 31. mai 2004 Jeg må si jeg er sjokket over hva dere forteller her. Jeg har bare positive erfaringer på Brudehuset på Engen der jeg kjøpte min kjole. Jeg kjøpte den halvannet år før jeg skulle bruke den (dette fordi bryllupet ble utsatt et år), og det var ikke noe problem å la kjolen henge hos de så lenge. Og da jeg kom inn nå i vår for å tilpasse kjolen, hadde jeg lagt på meg noen kilo. No problem! De la den opp og la den ut der det var nødvendig. Og hele tiden med smilende fjes og god service. Jeg har blitt behandlet som en prinsesse fra dag en, og det er nesten synd at jeg ikke skal kunne nyte deres service mer. På tirsdag skal jeg levere inn underskjørtet som jeg fikk låne, og da skal de jammen få vite hvor flinke der er.
AugustBrud'04 Skrevet 9. juni 2004 #25 Skrevet 9. juni 2004 Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det mange av dere skriver her!! Helt utrolig hvor dårlig service de har enkelte steder! Jeg endte faktisk opp med å finne drømmekjolen i en av de butikkene hvor jeg syntes de hadde dårligst service, så da valgte jeg i stedet å bestille kjolen fra en annen butikk som førte samme merket. Må få anbefale disse: Unik i Oslo, Queens i Lillestrøm og Mariann's systue i Tønsberg (sistnevnte fører Pronovias og dessuten til en rimeligere pris enn mange andre steder), disse stedene var suverene på service og vennlighet. De andre burde hatt en annen jobb...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå