Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Hei! Vi har et vennepar som er ivrige campingvogn brukere, og prøver å frelse oss også.... Vi "mobber" dem litt for dette, at det er harry osv :-) Bare go` modig spøking altså Nå fyller den ene av dem år snart (rund-dag), og jeg har lyst å lage en plakat med gode råd for en vellykket camping tur. Noen som har litt humor å dele?
Gjest Anne Sofie Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 Hm, tja.. har ikke erfaring med campingvogn jeg, bare fordommer.. la meg se... 1) legg aldri ut på langtur uten grilldress? (bruker de grilldress da??) Jeg har ikke peil på campinglivet - men siden du syns det er harry, kan du jo prøve å bryte det ned til HVA som er harry ved det (f.eks. grilldress, er jo en erklært "harry" ting).. Og bruke disse delene i lista... Hvis de er sånne helt typiske vikingarna-grilldress-tennissokker-alkoholikerpils-campingvogn-brukere, er det jo enkelt. Men så stereotype er de sikkert ikke?! Har de en bil som greier å dra vogna f.eks.? For ellers kan en jo vitse litt om det.. Nei, er nok bedre at noen som har peiling gir råd her. Men jeg hadde likt å lese det ferdige resultatet ja! (Så kunne jeg også lært noe om campingliv).
Grooo Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 I boka Harry av Are Kalvø er det et kapittel om campingentusiaster. Du finner helt sikkert en god del der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå