Gå til innhold

Får ikke orgasme...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i er forhold hvor vi har mye sex(og jeg nyter det), men får aldri orgasme... Har aldri fått orgasme før heller. Det plager meg skikkelig, og jeg føler at jeg skuffer kjæresten min. Er det noe jeg kan gjøre med det?

(Jeg er forresten kvinne, og partneren min er mann)

Anonymous poster hash: d540e...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Er dette din første sexpartner? Kanskje jobbe med deg selv litt? Ta på deg selv, lære å kjenne hva du liker også oppnå orgasme?

Skrevet

Det viktigste: Bli kjent med deg selv, utforsk deg selv.

Ikke stress med at, ''Nå...NÅ skal jeg få orgasme'' det vil gi motsatt effekt.

Veldig få, meg selv inkludert, greier å oppnå en orgasme ved samleiet. Om jeg skal klare å få en orgasme under samleiet med mannen min, må jeg enten ha en vibrator på klitoris, eller være i en stilling slik at jeg klarer å stimulere klitoris med fingrene.
Som oftest liker jeg best å få min orgasme ved at han fingrer meg eller bruker dildo, for orgasmen min blir sterkere av det. Da slapper jeg helt av, trenger ikke tenke på at ''Oi, nå er han nesten der, jeg må se til å komme i gang''.

Og husk at selve orgasmen er ikke poenget i samleiet :) Orgasmen ser jeg på som en fin avsluttning. Noen ganger får jeg orgasme, andre ikke. Men selve samleiet føltes bra! :)

Anonymous poster hash: 84dbd...463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...