AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Partneren min elsker å bli sugd av meg, men jeg får ikke lov til å kysse han etterpå. Ikke engang etter jeg har skyllet munnen. Han har sagt rett ut at han syns det er ekkelt, og det må jeg jo nesten bare respektere. Noen andre som har det slik?Anonymous poster hash: a849f...aa5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har vært borti en slik en, det ble første og siste blowjob'en han fikk av meg gitt, ærlig talt, det er ens egen kropp, og egne kroppsvæsker, om de er så forbanna ekkle at en selv ikke takler dem engang, hvorfor skal JEG da putte de i kjeften? Anonymous poster hash: 35027...a50 18
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Hadde også en som var slik, slutte også å suge han, hvis han syns penisen er så ekkel, så tenker jeg han har en grunn til det og da frister det ikke å suge. Anonymous poster hash: 6d890...603 6
Gjest Lille-pus Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Partneren min elsker å bli sugd av meg, men jeg får ikke lov til å kysse han etterpå. Ikke engang etter jeg har skyllet munnen. Han har sagt rett ut at han syns det er ekkelt, og det må jeg jo nesten bare respektere. Noen andre som har det slik?Anonymous poster hash: a849f...aa5 Hva var det jeg nettopp leste ! 1
drue Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Så tåpelig. Det hadde vært siste blowjoben fra meg. Hvorfor er det godt nok for meg å ha den i munnen, men han kan ikke en gang kysse meg etterpå?! Har heldigvis til gode å være borti mannfolk som det der. 1
#Sunrise Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Er det mulig! har du ikke respekt for han? om han ikke liker sin egen kroppsveske, så må du respektere det! jeg liker ikke at gutten vil putte fingrene sine inn i munnen min etter han har fingra meg! edit. denne var egentlig ment mere til de som har kommentert over Endret 21. februar 2014 av Frøkenlove 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Har man sex så har man sex. Selvfølgelig kysser man hverandre etter blowjobs ol, skulle bare mangle. Makan til prippenhet. Hs mann Anonymous poster hash: 6d643...a85 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Rart. Liker han ikke seg selv? Som kvinne som har sex med kvinner er det en selvfølge å kysse etter slikking, og det selv med mye vått og godt rundt munnen. Hadde dama sagt at det ville vært ekkelt, så hadde det ikke blitt noe mer slikking. Anonymous poster hash: 1b442...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Exen min likte heller ikke å kysse etter bj. Men jeg tvang han haha. Så han ble vandt med det etterhvert! Men de fleste menn jeg har vært borti har ikke brydd seg noe særlig om det.Anonymous poster hash: 7ec0a...da8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Da hadde jeg sluttet med blowjob. Mannen vil at jeg selv skal utsettes for noe han selv synes er ekkelt. Sånt blir det dårlig sex av.Anonymous poster hash: 943c7...2cf 1
Lila Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Alvorlig talt! Hvis han syns det er så ekkelt, hvordan kan han forvente at du skal stappe den i kjeften? Ser ikke noe ekkelt med å kysse etterpå, en ren kuk smaker da ingen verdens ting... 1
Gjest Coolaid Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Helt ærlig syns jeg kyssing etter å ha fått en blowjob er "ekstra" deilig og intimt...
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Høres ut som han har fått en liten tvangstanke oppi hodet. Men herregud for noen overreaksjoner av flere her Anonymous poster hash: a950d...f27
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Jeg er sånn, jeg synes det er ekkelt å bli kysset etter en bj. Men jeg synes også det ville være ekkelt å kysse jenta etter å ha slikket henne også. Anonymous poster hash: bad56...79d 1
Chloe- Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Forskjell på å gjøre det underveis i akten og etter utløsning da. Skjønner ikke at man på død og liv må kysse på slutten der. De fleste menn har vel ikke for vane å spise sitt eget sæd, så hvorfor skal han absolutt måtte få tunga mi inn i munnen sin? 3
Gjest avocadoen Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Jeg respekterer de som ikke vil kysse etter blowjob, men har ikke vært noe problem for de jeg har vært sammen med Min ekskjæreste ville så absolutt kysse etter blowjob og skjønte ingenting når jeg unngikk det etter blowjoben (når jeg tenkte at han kanskje ikke ville det)
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Forskjell på å gjøre det underveis i akten og etter utløsning da. Skjønner ikke at man på død og liv må kysse på slutten der. De fleste menn har vel ikke for vane å spise sitt eget sæd, så hvorfor skal han absolutt måtte få tunga mi inn i munnen sin? Nå har jeg ikke for vane å "spise" sæd jeg heller. Er ikke akkurat som at jeg på lørdagskveld tar meg en bolle med sæd og sukker og spiser det som kos mens jeg ser på lørdagsfilmen. Hvis han ikke håndterer sin egen sæd, ser jeg ikke grunn til at jeg skal det heller. Anonymous poster hash: 6d890...603 9
Chloe- Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Nå har jeg ikke for vane å "spise" sæd jeg heller. Er ikke akkurat som at jeg på lørdagskveld tar meg en bolle med sæd og sukker og spiser det som kos mens jeg ser på lørdagsfilmen. Hvis han ikke håndterer sin egen sæd, ser jeg ikke grunn til at jeg skal det heller.Anonymous poster hash: 6d890...603 Dropp å svelg det du også da.
Blod Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Min kjære ville heller ikke det. Men med tiden så gjorde vi det, det er vel noe man venner seg til? Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen da.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Dropp å svelg det du også da. Da må man i så fall droppe å få det i munnen i utgangspunktet. Er det først kommet så langt er det bedre å svelge det enn å oppbevare det i munnen til man får spytta. Anonymous poster hash: 422c1...c85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå