Rioja Skrevet 27. mai 2004 #1 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis jeg vil finne ut om noen har kjøpt en båt, hvordan kan jeg finne ut dette? Jeg lurer på om eier er et firma eller privatperson.. Jeg vil ikke spørre direkte da dette gjelder atb.giver som klager over stram økonomi og har måttet sagt opp 1 person, men som har ervervet seg firmabåt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #2 Del Skrevet 27. mai 2004 Brønnøysundregistrene på web: www.brreg.no eller telefon: 7500 7500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 27. mai 2004 #3 Del Skrevet 27. mai 2004 arb.giver som klager over stram økonomi og har måttet sagt opp 1 person' date=' men som har ervervet seg firmabåt........[/quote'] Disse tingene bør på ingen måte henge sammen. Ingen arb.giver sier opp folk de har bruk for i firmaets bestrebelse etter å tjene penger. Firmaet kan dessuten ha dårlig inntjening for tiden, men bra egenkapital. Hvis en sjef har et AS, som han eier 100 %, med bra egenkapital, og han vurderer at han vil bruke penger på en båt, som også kan brukes i representasjonssammenheng, så ser jeg ikke noe galt i det. Man må ikke koble oppsigelser av ansatte, opp mot investeringer som firmaet ønsker å gjøre. Det er to forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #4 Del Skrevet 27. mai 2004 Slenger inn et spm i denne tråden jeg. ¨Hvordan kan jeg finne ut hvem som eier en båt? Det gjelder en båt som er helt forfallen og har ligget på land i ca.3 år. Det er reg. skilt på den. Grunn til at jeg lurer er at jeg har lyst til å kjøpe en del som er på den som jeg trenger til min egen båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå