AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har akkurat fingret(bare klitoris, ikke noe inni meg) og fikk orgasme. Så skulle jeg legge meg for å sove, men klarte ikke fordi jeg fikk plutselig utrolig vondt nedentil. Kjentes nesten ut som det sprengte og strakk. Eller som jeg hadde slått meg skikkelig. Det var bare på innsiden, og mellom anus og vagina. Gjorde vondt å sitte og ligge. Prøvde å gå på do, for å se om det var det som var problemet, men nei var ikke det. Tenker at det er noe muskulært. Kan jeg ha fått strekk i vagina, eller i veggen mellom anus og vagina? Det er bedre nå, men kjenner det fortsatt litt. Hva i all verden kan dette ha vært for noe? Noen som har opplevd dette før? Anonymous poster hash: 21ddf...d5c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har opplevd det før ja. Men aner ikke hva det kom av. Gikk utifra at jeg hadde spent musklene for mye der nede og fått en strekk i muskelen som du sier.Anonymous poster hash: 6b2ba...3e4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 fler? Anonymous poster hash: 21ddf...d5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå