Gå til innhold

Helge Fossmo - Selverkjennelse


Sandman

Anbefalte innlegg

Dagens "Stang Ut" på Nettavisen lyder:

"Jeg kan virke som en kåtbukk"

Selvransakelse fra Knutby-pastor Helge Fossmo (VG)

Den karen har nok en viss selvinnsikt...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:hoho::hoho:

jeg så den jeg og , herremin for en type :ler:

* Sandman , nå får du snart pepper for å spøke med en så alvorlig sak :fy:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi hi

P3Morgen har hatt det gøy med dette i dag.

Saken er ingenting og spøke med, men han har jo som sagt, en helt utrolig selvinsikt.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi hi

P3Morgen har hatt det gøy med dette i dag.

Ikke bare i dag! Har du hørt lissom-teksmeldingene mellom pastoren og barnepiken?? Utrolig bra og helt ute på kanten ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er åpenbart psykopat.

Jeg undrer meg også litt ove kvinnene som ble manipulert i spillet hans - kona sover på gjesterommet mens han puler barnepiken og kona til naboen i ektesengen -åpenbart etter "ordre" fra Gud. Overrasker meg at det mulig å bli så hjernevasket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi

Ikke bare i dag! Har du hørt lissom-teksmeldingene mellom pastoren og barnepiken?? Utrolig bra og helt ute på kanten ja...

Drapz og Koz på Petremorgen er SÅ godt laget :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drapz og Koz på Petremorgen er SÅ godt laget :ler:

Gjett om ... jeg blir litt sånn; :hoho: :oops: om hverandre når jeg hører på det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det "normalt" at vi får servert så mye at det som fåregår av rettsaker o.l. i andre land (i dette tilfellet i Sverige) her i Norge?

Kan ikke huske å ha opplevd det tidligere...

Er det fordi han er (halvt?) norsk??

Jeg gremmes...

Snakket med en av hans nærmeste slektninger en dag (uten at vi kom inn på denne saken), tror ikke de har det så bra!

De kan selvfølgelig ikke noe for det som har skjedd, men jeg ville nok (også) hatt det vondt, om det var en av mine nærmeste... :-(

Synes det er vondt å se at sånt blir "brettet ut"... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen
Er det "normalt" at vi får servert så mye at det som fåregår av rettsaker o.l. i andre land (i dette tilfellet i Sverige) her i Norge?

Kan ikke huske å ha opplevd det tidligere...

Er det fordi han er (halvt?) norsk??

Jeg gremmes...

Snakket med en av hans nærmeste slektninger en dag (uten at vi kom inn på denne saken), tror ikke de har det så bra!

De kan selvfølgelig ikke noe for det som har skjedd, men jeg ville nok (også) hatt det vondt, om det var en av mine nærmeste... :-(

Synes det er vondt å se at sånt blir "brettet ut"... :veldigsur:

Jeg synes også det er fælt at det blir brettet ut.. Men jeg synes det er viktig. Vi bør vite om at slike ting foregår. Jeg har ikke blitt hjernevasket, men jeg kjenner personlig flere som har vært medlem av en stor sekt og blitt hjernevasket.. Vet ikke om det er lov å nevne navn på sekter men første bokstaven er J... ?!

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skjønner at det er tøft for familien til de invoverte, men synes likevel det er viktig at sånne saker kommer fram

Som sagt skjer det en del grotekse ting innenfor en del fundamentalistiske miljøer(uten å si at alle fundamentalister gjør grotekse ting).

Her er et eksempel på en sak innenfor Jehovas Vitner, for eksempel. Ikke at det ble så ille i denne saken, men poenget er det at av og til kan man drives til å gjøre ekstreme ting fordi man tror det er bra.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/31/394751.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...