Gå til innhold

Tips til å holde seg våken?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg må stå opp klokken fire imorgen, og hvis jeg sovner nå kommer jeg ikke til å klare å stå opp imorgen.. har prøvd før! så ja.. jeg kommer jo til å være dødstrøtt i morgen, men det går vel? noen tips til hvordan jeg kan holde meg våken?

Anonymous poster hash: 9ee0f...df5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn på noe å gjøre! Vask kjøkkenet inni skap, vask kjøleskap, organiser klesskapet, fargesorter bøker eller noe i den duren :) Kjempekjedelig men sjansen er større for å sovne hvis du bare ser på tv/pc :P

Skrevet

Kaffe? Energydrinker?

ja.. det eneste er at jeg ikke får lov å være oppe hele natten, så kan ikke gå inn i stuen for å lage kaffe liksom

Skrevet

Finn på noe å gjøre! Vask kjøkkenet inni skap, vask kjøleskap, organiser klesskapet, fargesorter bøker eller noe i den duren :) Kjempekjedelig men sjansen er større for å sovne hvis du bare ser på tv/pc :P

kan ikke gjøre noe sånt heller.. da merker foreldrene mine det :/

Skrevet

Gå ut en tur til 711. Lover at vinterværet vil friskne deg til.

Anonymous poster hash: f041e...721

Skrevet

Sett på 20 alarmer og legg deg for å sove :)

Skrevet

Sett på 20 alarmer og legg deg for å sove :)

ja, der fikk jeg en ide! har ikke flere enn en alarm, men kan jo ligge mobilen langt vekk så jeg må reise meg for å ta den av! kanskje det hjelper :)

Skrevet

ja, der fikk jeg en ide! har ikke flere enn en alarm, men kan jo ligge mobilen langt vekk så jeg må reise meg for å ta den av! kanskje det hjelper :)

Lurt ;) Gjør det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...