AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Hvilken er den beste, og hvorfor ?Anonymous poster hash: c93d7...35f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Vaginal fordi den er sterkere og tar lengre tid å bygge opp.Anonymous poster hash: 7a24e...267
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Det greier jeg ikke velge for de er helt forskjellige.Anonymous poster hash: ba17d...6dd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Kombinasjon er best Vi har jo også g-punkt (squirt) og anal orgasme. Mye godt å velge mellom Anonymous poster hash: 77af9...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Nå høres jeg vel ut som Kombinasjon er best Vi har jo også g-punkt (squirt) og anal orgasme. Mye godt å velge mellom Nå høres jeg vel ut som en nisse, men kan dere virkelig ha SÅ mange forskjellige orgasmer? Flaut å ikke vite det i en alder av... vel, ikke tenk på det. Er også alle kvinner potensielle squirtere? Anonymous poster hash: 478de...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Klitoris !!!!Anonymous poster hash: c93d7...35f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Klitoris !!!!Anonymous poster hash: c93d7...35f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Håper det er klitoris som er best, siden jeg aldri får vaginale orgasmer.... Anonymous poster hash: a9397...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Vaginal, squirt, klitoris Listet opp etter hva jeg liker best. Men de er ganske ulike. Men skal jeg begrunne hvorfor det er slik, så skal jeg prøve å forklare. Dere vet hvordan enkelte orgasmer gir dere mer energi, andre bare etterlater deg god og utmettet? Jeg føler at oftere sitter jeg med følelsen av at jeg vil ha mer, etter en klitorisorgasme (med mindre det er en skikkelig kraftig en). Kanskje dette har noe med at når jeg er alene, så stimulerer jeg kun klitoris og oppnår bare denne orgasmen, men har opplevd de andre kun med en partner? Mulig også fordi jeg tåler flere klitorisorgasmer etter hverandre, de er på en måte litt mer "overfladiske", mens de andre to må jobbes opp mot? Anonymous poster hash: c858b...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Er ikke g-punkt orgasme det samme som vaginal organsme? Anonymous poster hash: afd34...e74 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Nå høres jeg vel ut som Nå høres jeg vel ut som en nisse, men kan dere virkelig ha SÅ mange forskjellige orgasmer? Flaut å ikke vite det i en alder av... vel, ikke tenk på det. Er også alle kvinner potensielle squirtere? Jepp fire typer orgasme, fantastisk Min favoritt er anal sex mens jeg bruker fingrene på klitoris. Da får jeg en slags kombinasjon og den er helt himmelsk! Tror naboene får med seg når dette skjer for å si det sånn. hihi Om alle er potensielle squirtere vet jeg ikke. Men vet at det er mange som får det selv om de ikke trodde de kunne får det. Men tviler litt på at alle kan få det. Anonymous poster hash: 77af9...ce8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Er ikke g-punkt orgasme det samme som vaginal organsme? Tja det kan andre diskutere. Den måten g-punkt orgasme er beskrevet på her så er det snakk om squirting. Anonymous poster hash: 77af9...ce8
carmen81 Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Kommer helt ann på det! Alle orgasmer uansett om det er brystorgasme, klitt, vaginal, anal, mult/ serie, g-punkt (squirting) er gode, noen bedre og sterkere enn andre. For min del er squirting mest visuelt men gir meg minst, mens brystorgasmer (sykt deilig) og mange av de andre er laaaaangt bedre og sterkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå