Gå til innhold

jojo-testikkel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen menn her med en jojo-testikkel? Google det dere som lurer på hva det er.

Sønnen min på et par mnd har det og barnelegen sa at det gjør ingenting. Men når jeg googlet kom det opp at man kan få smerter pga det.

Noen her som har jojo-testikkel og vondt? Eller ikke vondt?

Anonymous poster hash: fc64d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er det samme, men testiklene til kjæresten min "puster" liksom, trekker seg litt opp og ned, sånn som magen gjør når den puster. Den lever liksom :fnise: Det gjør i hvertfall ikke vondt for ham, og det skal visstnok være ganske vanlig. Veldig fascinerende!



Anonymous poster hash: 204e6...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt merke til om de "puster". Kan godt hende at det er veldig vanlig men dumt om det gjør vondt. Han er en blid gutt så har iallefall ikke vondt nå :)

Anonymous poster hash: fc64d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn hadde det, og vi fikk beskjed om at det måtte opereres om steinen ikke hadde fallt ned i pungen ved 2 års alder. Dette fordi han kunne risikere å få problemer med fertilitet om steinen ikke var nede i pungen. Ved 2 års kontroll hadde han fortsatt jojo testikkel, og ble operert på dagkirurgen på Ahus. Han hadde aldri smerter/ubehag ved å ha jojo testikkel. Selve inngrepet var gjort på under en time, og lite vondt i etterkant. Var hjemme to dager etter operasjon og så var det full fart i barnehagen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...