Gå til innhold

SummerJudith's lille bok


Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Ja, da lagde jeg en ny dagbok. Jeg måtte bytte navn. Eller jeg måtte ikke, men var lei av det gamle navnet. Og vil på en måte starte på "nytt".

Jeg kommer til å skrive små tekster her, jeg har funnet opp selv. Jeg er veldig glad i å skrive historier.

Jeg får starte med å si at jeg var hos en venn idag. Det var veldig koslig. Jeg har veldig få venner igjen, så jeg må ta godt vare på de jeg har.

Hun ble jeg faktisk kjent med på psykiatrisk avdeling. Litt rart å tenke på igrunn. Men veldig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SummerJudith

Det er ikke så mye jeg får skrevet her på grunn av reglene. En ting mange ikke vet om meg er at jeg er veldig glad i opera. Har alltid lurt på hvordan man synger opera. Noen som vet? Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Er så mye jeg vil skrive.. men kan ikke.. og må være positiv. Det er viktig. Positiviteten lenge leve! Tror jeg da hehe.

Endret av SummerJudith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest SummerJudith

Håper det går noen bra filmer på tv imorgen. Elsker gode filmer :)

Musikk er herlig. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten musikk.

Tror jeg skal se litt på tv nå. Kanskje humøret mitt blir bedre. Eller kanskje jeg burde legge meg. Klokka er trossalt mye. Natta da, selvom ingen svarer. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å ta oppvasken når man hører på musikk :D

Jeg har noe å lære av deg, hehe. Jeg hater oppvask intenst, ikke engang musikk eller en sjokoladebit når jeg er ferdig mildner motviljen mot å vaske opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...