Gå til innhold

middels attraktive partnere bedre i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd dette?
Begynner å komme litt opp i åra nå, og har litt seksuell
erfaring bak meg.
Har noen andre det inntrykket av at jenter som er litt mer sjenert, eller kanskje tilbakeholden og stille er veldig flinke i senga? Og de er virkelig glad i det de gjør i senga?
Har selv hatt sex med til sammen 3 damer som jeg vil se på som ekstreeemt tiltrekkende, med ble like skuffet av alle 3. De bare lå der, og jeg måtte gjøre alt.
Nyttet ikke å ha de oppå meg siden de ikke visste hva de skulle gjøre.

Nei mine beste erfaringer er alle fra damer som er middels + i utseende, og kanskje litt mer tilbakeholden og sjenert til vanlig. Elsker at de har en helt annen personlighet i senga.Stor turn on :)

Noen andre? Menn, kvinner?:P

Anonymous poster hash: c0d15...0f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har attraktivitet med sjenerthet å gjøre? :klo:

Og nei, jeg absolutt ikke inntrykk av at sjenerte er mer glad i sex enn andre eller at attraktive er elendige i senga. At du har hatt sex med tre pene, men uerfarne damer er en tilfeldighet.

• Liker 3
Skrevet

Stillest grunn har dypest vann...

Anonymous poster hash: 4bb2a...9bf
  • Liker 1
Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd dette?Begynner å komme litt opp i åra nå, og har litt seksuellerfaring bak meg. Har noen andre det inntrykket av at jenter som er litt mer sjenert, eller kanskje tilbakeholden og stille er veldig flinke i senga? Og de er virkelig glad i det de gjør i senga?Har selv hatt sex med til sammen 3 damer som jeg vil se på som ekstreeemt tiltrekkende, med ble like skuffet av alle 3. De bare lå der, og jeg måtte gjøre alt.Nyttet ikke å ha de oppå meg siden de ikke visste hva de skulle gjøre.Nei mine beste erfaringer er alle fra damer som er middels + i utseende, og kanskje litt mer tilbakeholden og sjenert til vanlig. Elsker at de har en helt annen personlighet i senga.Stor turn on :)Noen andre? Menn, kvinner?:PAnonymous poster hash: c0d15...0f3

trodde du bare hadde erfaring fra 3 stykker som var ekstremt attraktive og bare lå der? Hvem er disse andre du snakker om?

Anonymous poster hash: df9a0...03f

Skrevet

Neppe. Du blir bare mer overrasket når en som ellers er sjenert slipper seg løs i senga.

• Liker 5
Skrevet

Neppe. Du blir bare mer overrasket når en som ellers er sjenert slipper seg løs i senga.

Var egentlig det som var poenget mittXD

TS

Anonymous poster hash: c0d15...0f3

Skrevet

Nå liker jeg ikke å basere ting på utseendet alene men stemmer nok at midt på treet folk må jobbe mere for å beholde sengeplassen

Anonymous poster hash: 7dd98...4e1

Skrevet

Stille vann har dypest grunn. :)

Anonymous poster hash: 33051...0a1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...