AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Er det noen av dere som har opplevd dette? Begynner å komme litt opp i åra nå, og har litt seksuell erfaring bak meg. Har noen andre det inntrykket av at jenter som er litt mer sjenert, eller kanskje tilbakeholden og stille er veldig flinke i senga? Og de er virkelig glad i det de gjør i senga? Har selv hatt sex med til sammen 3 damer som jeg vil se på som ekstreeemt tiltrekkende, med ble like skuffet av alle 3. De bare lå der, og jeg måtte gjøre alt. Nyttet ikke å ha de oppå meg siden de ikke visste hva de skulle gjøre. Nei mine beste erfaringer er alle fra damer som er middels + i utseende, og kanskje litt mer tilbakeholden og sjenert til vanlig. Elsker at de har en helt annen personlighet i senga.Stor turn on Noen andre? Menn, kvinner? Anonymous poster hash: c0d15...0f3
Cathrine88 Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Hva har attraktivitet med sjenerthet å gjøre? Og nei, jeg absolutt ikke inntrykk av at sjenerte er mer glad i sex enn andre eller at attraktive er elendige i senga. At du har hatt sex med tre pene, men uerfarne damer er en tilfeldighet. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Stillest grunn har dypest vann... Anonymous poster hash: 4bb2a...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Er det noen av dere som har opplevd dette?Begynner å komme litt opp i åra nå, og har litt seksuellerfaring bak meg. Har noen andre det inntrykket av at jenter som er litt mer sjenert, eller kanskje tilbakeholden og stille er veldig flinke i senga? Og de er virkelig glad i det de gjør i senga?Har selv hatt sex med til sammen 3 damer som jeg vil se på som ekstreeemt tiltrekkende, med ble like skuffet av alle 3. De bare lå der, og jeg måtte gjøre alt.Nyttet ikke å ha de oppå meg siden de ikke visste hva de skulle gjøre.Nei mine beste erfaringer er alle fra damer som er middels + i utseende, og kanskje litt mer tilbakeholden og sjenert til vanlig. Elsker at de har en helt annen personlighet i senga.Stor turn on :)Noen andre? Menn, kvinner?Anonymous poster hash: c0d15...0f3 trodde du bare hadde erfaring fra 3 stykker som var ekstremt attraktive og bare lå der? Hvem er disse andre du snakker om? Anonymous poster hash: df9a0...03f
Cathrine88 Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Stillest grunn har dypest vann... Anonymous poster hash: 4bb2a...9bf Neppe. Du blir bare mer overrasket når en som ellers er sjenert slipper seg løs i senga. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Neppe. Du blir bare mer overrasket når en som ellers er sjenert slipper seg løs i senga. Var egentlig det som var poenget mittXD TS Anonymous poster hash: c0d15...0f3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Nå liker jeg ikke å basere ting på utseendet alene men stemmer nok at midt på treet folk må jobbe mere for å beholde sengeplassenAnonymous poster hash: 7dd98...4e1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Stillest grunn har dypest vann... Anonymous poster hash: 4bb2a...9bf Stille vann har dypest grunn. Anonymous poster hash: 33051...0a1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå