Keila Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Flere her med dette som kan komme med råd? Kviser og hårvekst er jeg lei av nå! For 9 år siden, da jeg var 16 fikk jeg påvist dette. Nå er jeg lei av å gjemme kroppen. Har hatt kviser over hele kroppen siden tidlig barneskole (3.klasse). Da mener jeg hele kroppen ikke bare ansiktet, men også legger, lår, rompe, mage.. Tor ikke jeg har en kroppsdel som har sluppet unna Ansiktet mitt er nå ganske "ødelagt". Fult av store porer og arr. Åsså er det hårveksten. Aldri kan jeg gå i bikini eller kort shorts. Shortsen må gå ned til knærne pga mye hår på lårene. Hele låret er dekt, fram og bak. Dette er mye hår og de er så klart mørke i tillegg :/ De er ca 1,5cm lange. Har aldri orket å barbere lårene, gidder ikke tanken på de samme harde stubbene der som på leggene. Kjønnsorganet mitt er også unormalt angrepet av hår. Det kommer stadig mer og det går i ett med hårene på lårene om det får vokse fritt. Rundt navlen er det også mye og det går sammenhengende ned til kjønnsorganet. Hårene på brystkassa øker stadig i lengde og mengde. Hakeskjegg og bart har jeg også. Om jeg ikke napper øyenbrynene så har jeg faktisk ETT øyenbryn!!! Og dette går sammen med håret på hodet over tinningen hvis jeg ikke napper der også. Det verste er at det bare blir mer og mer for hvert år! Jeg er lei, sliten å deprimert pga av dette. Det går utover det sosiale. Kjæreste gidder jeg ikke å prøve en gang og bading med venner har jeg aldri deltatt på. Ingen kan se meg lettkledd eller naken. Da får de nok et sjokk. Så dette er dama si, som snart kan stille som ape i en film Har sjekket litt på nettet om hårfjerning. Men det er jo så dyrt, jeg er sikkert 70år før jeg har klart å fjerne alt. Finnes det andre metoder? Kan man få støtte til å dekke dette? Om det spiller noen rolle er jeg normalvektig. 58kg og 165cm høy. Overvekt i forbindelse med pcos'en har jeg sluppet unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå