Gå til innhold

Hva forventer han? Sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en fyr på nettet som jeg har snakket litt med. Nå har vi avtalt å møtes for en date. Vi skal hjem til han for å spise middag og se film. Vi skal møtes ti minutter unna der han bor, slik at vi kan snakke litt sammen før vi går hjem til han. Vi har ikke snakket noe spesielt om sex, men han kaller meg søt og sånn. Jeg har ikke så mye erfaring på datingfronten, men lurer bare på om han muligens vil forvente noe hvis jeg kommer hjem til han, at han håper ting vil ende opp i sex. Nå skjønner jeg jo at ingen her vet hva denne fyren tenker, men hva tror dere hans tanker er? Hva er deres erfaringer med dette? Vi er forresten i begynnelsen av 20-årene.

Anonymous poster hash: e6fef...a71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv 23 og mann, hadde jeg daten en jente hadde jeg aldri "forventet" sex..Heller tatt det om kjemien stemmer..men hvem vet, kanskje han er kun ute etter og få seg noe, tøm og røm...Men du merker vel det på personligheten.. Videre lykke til ;)

Anonymous poster hash: 077f7...089
Skrevet

Som et medlem av samme kjønn så kan jeg vel med 99.9% sikkerhet si at han håper vel på å få seg et ligg.

Om han forventer det eller om det kommer til å skje, det vet jeg ikke, men jeg kan vel trygt si at han håper på å få seg noe.

• Liker 1
Skrevet

Du må være uerfaren, ja. :) I de aller fleste lignende situasjoner vil mannen ha sex.

Skrevet

TS her. Jeg vil ikke ha sex med han på første date. Vil det være ganske dumt av meg å dra hjem til han da?

Skrevet

Tror nok han forventer seg noe ja

Skrevet

Jeg er mann og vjl helst ikke ha sex på første møte. Liker å vente og bli kjent med personen. Da blir sexen mye bedre også :)

Anonymous poster hash: 00ea7...d82
Skrevet

Du bør nok møte han et annet sted hvis du ikke vil ha sex med han tror jeg.

Skrevet

Dumt og møte han hjemme hos han.. Hadde aldri blitt med noen hjem etter kun å ha snakka med han ti minutt. Tror nok han forventer sex.

Anonymous poster hash: 86c64...9ca

Gjest Heartbeat
Skrevet

Du bør IKKE møte han hjemme hos han på første date! Om du ikke kjenner han kan han være en voldtektsmann eller drapsmann for alt du vet. Han er sikkert snill og grei, men jeg ville datet han andre offentlige plasser i første omgang

Skrevet

Film hjemme tilsvarer sex

Fra liten til stor sjanse for sex:

"Kaffe" -> "Middag ute/Kino"->"Film hjemme" -> "Hotellovernatting med nytt undertøy"

Anonymous poster hash: 9e6ca...908
Skrevet

Slutt å fortell henne hva hun har lyst til å høre. Han har nok helt sikkert lyst på sex og det er nok ikke så lurt å ha første date hjemme hos han, kan godt hende at han kanskje forventer sex. Det kommer jo egentlig an på hvilken type han er.

Anonymous poster hash: 3b90c...e30
Skrevet

Som overs sier ^ kommer an på karen. Du har de som ikke kan vente med å kaste seg over deg også har du de som er avslappa... som egentlig ikke bryr seg så mye om sexen i seg selv og som er oppriktig interessert i å bli kjent med deg som person.

Gjest Lincoln
Skrevet

Det kan jo hende at du faktisk slv får lyst på sex i løpet av kvelden. Dere jenter har en tendens til å ombestemme dere når det gjelder sånne ting.

Skrevet

Nei, å bli med en gutt hjem betyr ikke at du må ha sex med ham. Hva han forventer og ikke forventer får være hans egen business - godt mulig han er keen på deg, men du bestemmer helt selv om du vil ligge med ham, og å bli med ham hjem er på ingen måte samtykke.

Anonymous poster hash: 7ec51...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...