Gå til innhold

sex med en kollega

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du gått rundt å siklet etter en kollega over tid, for å så endelig havne til sengs med han...... ?? Hvordan var det, stod det til forventningene , og hvordan gikk det etterpå å omgås hverandre... ???

Anonymous poster hash: eb915...e4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there done that.
Jeg hadde nok veldig høye forventninger, så første gangen var ikke imponerende, (men så var vi edru begge to, og selv følte jeg det var litt rart)
Etter dette var vi på vakt i lag (jobber døgn vakter, så var meg og han i 24 timer alene) Det gikk helt greit, vi pratet ikke om den kvelden og oppførte oss som vi hadde gjort før.

Anonymous poster hash: 3422f...271
Skrevet

DONT GO THERE!!

Jeg og en kollega flørtet i ca to år før vi omsider havnet til sengs. Vi hadde holdt sånn halvveis på og rotet endel på byen og sånn flere ganger før vi tok steget. jeg var kjempekeen og hadde store forventinger. Dessverre var det ganske kleint og ble ikke særlig bra... I ettertid har han bedt meg på middag og slikt, men jeg føler det blir heelt feil. Så nå snakker vi ikke sammen, og jeg blir litt uvel hver gang jeg tenker på ham. Det er så synd, for vi kom kjempegodt overrens og elsket å jobbe sammen. Den "sexual tension" greia vi hadde på jobb før noe skjedde var så mye bedre, og jeg angrer på at jeg ikke holdt det der. Nå gruer jeg meg hver gang til vi skal jobbe sammen..

Skrevet

Ja har gjort det, for mange år siden. Det var ikke lurt! Det ble snakking på jobb, noen slang kommentarer og veldig ullen stemning etterpå på kontoret når begge var der etter vi hadde gjort det slutt. Gjør ikke der igjen for å si det sånn!

Anonymous poster hash: c3b5c...daf

Skrevet

Sex med kollegiatet er sterkt frarådet. Slår deg seg vrangt er du nødt til å leve side om side med personen for resten av livet.

Anonymous poster hash: 7e704...391

Gjest Coolaid
Skrevet

Enhver fornuft forteller vel at det ikke er lurt å innlede et forhold til en kollega. Dersom man får interesse fra en kollega så ta det som et hyggelig kompliment og la det bli med det. Får man følelser eller blir kåt på noen så kos deg med fantasien og hold det for deg selv. Forhold på arbeidsplassen påvirker arbeidsmiljøet - det blir fort litt dårlig stemning av noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...