Gå til innhold

vanlig å være så redd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har MANGE føflekker, flere er over 10 mm og enda flere er atypiske. Jeg går til hudlege en gang i året pga det. Greit å bli fulgt opp - men jeg er redd likevel. Særlig i tiden før ny kontroll. Redd for at legen skal finne noe (tar bilder med sånn forstørrelsesglass hver gang og sammenligner). Og redd for at legen ikke skal oppdage at det er noe. Jeg har jo litt forandringer fra år til år fordi de vokser. Men tenk om dette bare er starten på noe værre?

Flere som har det slik? Hva gjør du for å roe deg litt? Jeg vet jo at dette er noe jeg må leve med, og vil gjerne ha noen tips?

Anonymous poster hash: 2dc98...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du ikke lov til å fjerne dem? Jeg har fjernet noen føflekker, riktignok ikke så mange (bare 7) men det var greit å få dem vekk.



Anonymous poster hash: 5e887...4e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke lov til å fjerne dem? Jeg har fjernet noen føflekker, riktignok ikke så mange (bare 7) men det var greit å få dem vekk. Anonymous poster hash: 5e887...4e4

Klart jeg får lov å fjerne dem. Men med 15-20 over 10 mm og sikkert 100 til over 5mm så blir det ikke mye hud igjen. (Sa jo at jeg hadde mange). I tillegg så har jeg jo alle disse små også pluss nye som dukker opp :P

Anonymous poster hash: 2dc98...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...