AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Skal fjerne stortånegl på mandag. Gruer meg for mye smerte. Sksl fjerne nelg og neglerot fordi rota er skadd så neglen gror skjevt inn mot tåen ved siden av pluss at den vokser i høyden, er misfarget og stygg. Kun ubehag når jeg får trykk på neglen ovenfra. Fast legen sa det var et kjapt inngrep, ca 20 min. To sprøyter oppå tåa (huff, sikkert vondt:-(). Hva skjer etterpå? Leve som vanlig? Sykemeldt? Krykker? Har hørt mye forskhellig...noen som kan oppklare og roe nervene mine litt? Anonymous poster hash: bee40...61c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 eg har fjernet halve stortåneglen. det gikk veldig fort for seg. legen vil sikkert først legge rundt et strikk veldig stramt rundt tåen, dette kan gi ubehag og sprøyten kan gjøre litt vondt, men det er mer mentalt vondt enn det faktisk gjør vondt. etter på får du litt bandasje og får beskjed om å ikke gå så mye den dagen. man vil blø litt etter på så det er lurt å kjøpe litt bandasje og plaster slik at du kan bytte litt senere den dagen. og gå med behaglige og romslige sko. eg gikk og handlet rett etter på så tror det går fint for deg og gikk på jobb dagen etter på. Lykke til Anonymous poster hash: e3a08...470
Gjest RompeRusk Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Tok bort min i oktober. Fikk to sprøyter, kjente ingenting når den ble fjernet. Mye blod og tykk bandasje etterpå. Legen forberedte meg på mye smerter i etterkant (som er vanlig), men jeg kjente ingenting. Mistenker det var fordi tåa var så betent og vond at smertene ved inngrepet var ingenting i forhold til betennelse ble sykemeldt i 4 dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå