Gå til innhold

Ufrivillig gravid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år. Hadde sex i midten av januar og brukte bare kondom fordi jeg ikke har kunnet gått på p-piller de siste månedene grunnet annen sykdom. Jeg har siden vært plaget med disse symptomene:

Kvalme om morningen, men også andre tider av døgnet. Det er sånn at jeg føler jeg må kaste opp

Mye vondt i magen, særlig nederst rundt livmoren
Endret avføring, løst og fast.. (flaut)
Slapphet, generelt mer sliten.. orker ikke gjøre noen ting

Jeg har nå fått mensen, men det er kommet forsent og jeg blør mye mindre enn til vanlig!

Jeg er veldig redd for at jeg er gravid, men samtidig har jeg jo fått mensen og det tilsier at jeg ikke er det? Hva kan jeg gjøre, og må jeg gå til legen for å sjekke det? Hvordan skal jeg eventuelt henvende meg til fastlegen? Går til henne jevnlig grunnet en annen sykdom, og hadde synes det var superflaut om jeg måtte ta opp dette med henne.

Om jeg er gravid må jeg ta abort uansett hva dere mener om det. Jeg er bare 18 år og har hverken den økonomien eller tryggheten et barn trenger. Dette er slik min situasjon er, og jeg mener selvfølgelig ikke å tråkke på andre som har fått barn i ung alder.

Tusen takk for svar,
jente 18 år

Anonymous poster hash: 95c7b...8e3

Anonymous poster hash: d5398...962
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpe en graviditetstest :)

Skrevet

Ta en graviditetstest som du får kjøpt på apoteket eller en del daglivarebutikker :)

Skrevet

Ta en graviditetstest, så må du tenke ut ifra det og komme deg til lege hvis du er gravid.

Anonymous poster hash: 97631...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...