xxhmj Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 De ligger en kul i høyre nakke.. Den ligger noen cm bak øret. Den er sånn ca like stor som en klinkekule, den syntes ikke så mye utenpå, men virker som den går innover i huden. Jeg har sliti med ekstra hjerteslag og jeg har struma, det vises ikke noe på om jeg har noe lavt eller høyt stoffskifte. Den ligger på normalen sier legen. Men jeg har veldig stor hals, hvis dere forstår. Det blir jeg plaget med når jeg er syk osv.. Men dette er en eneste kulen jeg har i nakken, jeg finner ingen på den andre siden. Skal få samboer til å se på den, fordi jeg ser den ikke 100% i speilet. Er det noen som har hatt det og kan forklare hva dere gjorde hos legen? Er det noe å bekymre seg for?
xxhmj Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2014 Skulle stå KUL... Ikke Kule.. ._. 1
xxhmj Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2014 Ingen som har hatt det eller vet om det kan være en lymfeknute eller noe sånt? Den virker litt større i dag og den er skikkelig rund. Hørt at hvis den er rundt så er det ikke kreft?
xxhmj Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2014 Den er ikke bevegelig under kroppen og vond når jeg trykker på den. Men blir ikke så veldig klok når jeg søker på nettet.
Erazor Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 En kul sier ikke så mye i seg selv. Det kan være en helt uskyldig fettkul, en kvise eller et inngrodd hår. Dersom du er bekymret for den, så synes jeg for øvrig at du skal ta en tur til legen og få det sjekket ut for sikkerhets skyld.
Gjest Tigress Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Denne tråden var mykje mindre spanande enn overskrifta tydde på...
xxhmj Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2014 En kul sier ikke så mye i seg selv. Det kan være en helt uskyldig fettkul, en kvise eller et inngrodd hår. Dersom du er bekymret for den, så synes jeg for øvrig at du skal ta en tur til legen og få det sjekket ut for sikkerhets skyld. Var på jobb i dag ,så hadde ingen mulighet til å dra til legen, og jeg gidder ikke å dra til legevakta bare hvis det er en fettkul eller noe sånt. Tigress, du trenger ikke å kommentere, jeg bare spørr om råd og hva folk har opplevd!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 tipper lymfeknute men ville sjekket det ut oom den er på str m en klinkekule. min datter har noen ertestore. Visstnok vanlig hos barn men vi ble bedt om å følge m i tilf den ble større Anonymous poster hash: 20385...19d
xxhmj Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2014 tipper lymfeknute men ville sjekket det ut oom den er på str m en klinkekule. min datter har noen ertestore. Visstnok vanlig hos barn men vi ble bedt om å følge m i tilf den ble større Anonymous poster hash: 20385...19d Åja. Den virket større, men jeg vet ikke. Den er på en størrelse med en klinkekule. Smerten ståler oppover og til alle kanter hvis jeg klemmer på den og den beveger seg ikke. Den sitter liksom fast inni der. Kjennes det ut som i hvert fall. Jeg skal ringe inn til mandag hvis den har blitt større.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Plasseringen er korrekt for en lymfeknute. Jeg ville bare sett det an en stund, og eventuelt kontaktet lege om et par uke om det fortsatt er en kul der da. Eventuelt tidligere om du har andre plagsomme symptomer. Lymfeknuter kan forstørres om man har en infeksjon, f.eks. Er det noe mer alvorlig så får du sannsynligvis andre symptomer i tillegg. Anonymous poster hash: a6f74...a1e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Denne tråden var mykje mindre spanande enn overskrifta tydde på... Jeg klikket meg inn på tråden pga jeg trodde noen hadde fått ei kule i nakken……nakeskudd skal man ikke spøke med Anonymous poster hash: 93aa9...16d 1
xxhmj Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2014 Jeg klikket meg inn på tråden pga jeg trodde noen hadde fått ei kule i nakken……nakeskudd skal man ikke spøke med Anonymous poster hash: 93aa9...16d Skrev jo det at jeg skrev feil..
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Skrev jo det at jeg skrev feil.. Og så? Ikke rart folk kommenterer det. Det er jo rimelig stor forskjell på de to. Anonymous poster hash: 32b56...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå