AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Til dere jenter som koser mennene med fingrene i rumpa : bruker dere plasthansker, kondom over fingrene eller bare fingrene ? Ble dere enige på forhånd om å bruke hansker/kondom, eller var det bare noe du med største selvfølgelighet tok på? Og hvor ofte får dere "gris" på fingrene når dere trekker den/dem ut? Grunnen til at jeg spør, er at vi lekte litt analt før (han knulla meg eller jeg fingra/brukte dildo på han) - men så skjedde det et lite "uhell" (han fikk litt bæsj på kuken), og da gikk det helt i stå for meg. Han mista litt konsen akkurat da det skjedde, men han kom raskt over det. Det gjorde ikke jeg. Vi har ikke lekt analt siden det skjedde (nesten 2 år) - men jeg kjenner at jeg er klar igjen nå. Vi har blitt enige om at han skal bruke kondom på meg., men har ikke snakket om om jeg skal bruke noe på ham. Anonymous poster hash: 2e423...8be
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Han jeg dater "skjuler" penisen om et uhell har skjedd. Han vil ikke vise meg at det kom avføring på han. Anonymous poster hash: f6962...824
Bjørkeris Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Dersom jeg vet at kona planlegger å ha analsex med meg bruker jeg å skylle tarmen. Vi bruker aldri hansker. Uhell skjer, men vi bryr oss ikke særlig om det, vi dusjer alltid etter analsex, sikkert et herlig syn. Jeg vasker kuken og hun sitter på do og presser ut det jeg måtte ha lagt igjen. Jeg er mer redd for uhell når hun driver med meg enn hun er når jeg driver med henne. Du dæven kor romantisk man kan være. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Vi bruker ingenting. Uhell kan skje, men skal man være med på leken må man tåle det. Hvis man ikke takler uhell på en ok måte, må man heller la være. Hvis jeg planlegger analsex, har jeg en intimdusj jeg bruker først. Det skjer oftere uhell når han gjør det på meg, enn når jeg gjør det på han. (aner ikke hvorfor, må være anatomien). Hvis vi kjenner at det er noe som "butter", så lar vi bare være og har vanlig sex i stedet. Vi sier ingenting, kommenterer ingenting. Hvis det skjer et uhell (får noe på fingrene/kuken), så har vi alltid papir på nattbordet (bruker det til å tørke etter vanlig sex også). Da er det bare å tørke, trenger ikke si noe som helst. Hvis jeg kjenner at det er fare for uhell, og han hinter om å fingre meg, sier jeg bare "ikke sånn i dag", så har vi vanlig sex i stedet. Anonymous poster hash: a59db...b1b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå