AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Krise! Jeg skulle egentlig begynne på et nytt brett nå på søndag,men hadde ikke flere brett igjen,å hadde glemt å fornye resepten. Så har jeg glemt det av hele uken,å kom først på det idag. Resepten er ikke klar til henting før imorgen..! Så jeg er jo veldig sent ute...så mitt spørsmål er: kan jeg begynne på et nytt brett på søndag som kommer,eller blir det "kræsj" i systemet når jeg egentlig skulle startet på søndagen som var?? Håper noen skjønner hva jeg mener..Anonymous poster hash: 63d5e...5df
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Du kan begynne på nytt når som helst, men må vente 7 dager før samleie. Anonymous poster hash: 6cd64...a8e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Å takk og lov. Var mest redd for at noe skulle forstyrres,at hormonene skulle klusse til noe siden jeg har gått på dæm jevnt og trutt i mange år.. samleie er det ikke farlig med, mannen er borte på jobb i tre uker til:) så sånnsett hadde eg flaks! Takk for svar!Anonymous poster hash: 63d5e...5df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå