Gå til innhold

Aaleyah's lille bok


Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Jeg har skjerpet meg betraktelig. Jeg har oppført meg merkelig på kg før angående selvskading osv i tilegg til en del diskusjoner. Men jeg er mer "voksen" nå. Jeg har lært meg at noe burde man holde for seg selv.

Denne lille boka skal handle om livet mitt. Men ikke på en veldig negativ måte. Jeg kommer til å skrive om ned og opp - turer, men ikke i så stor grad. Og det som plager meg aller mest kommer jeg ikke til å skrive om.

Ja.. det var vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SummerJudith

Er så koslig å ha kaniner på rommet mitt. Mye selvskap. Men bråker litt om natta da :P

Angrer virkelig ikke på at jeg skaffet meg de to kaninene. Haha, dette virker overfladisk. Solskinnshistorie oppi all elendigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det er uvant å skrive hverdagslige ting. Vurderer å starte å trene igjen. Men vet ikke om jeg orker, haha.. Det er så slitsomt.. men det sier vel seg selv. Det er spennende med de bøkene jeg leser for tiden. Jeg elsker bøker. Kjøper gjerne bøker for alle penga istedenfor klær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Ok.. Må Ikke skrive om følelser og alt dritt. Men føler meg bare oversett. Sikkert bare meg det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

En liten historie

Hun ser ut av vinduet. Solen skinner. En herlig dag. Men ikke får henne. Hun sitter inne. Ensom og trist. Hun prøver å smile, men det blir ikke ekte. Hun tenker.. "Når skal alt ordne seg"..?. Hun vet ikke hva hun skal gjøre lenger. Hun går ned i stua. Forteller foreldrene sine at hun føler seg dårlig. De blir sure. Forbanna. "Har ikke teapi hjulpet deg noe som helst" skriker han. Han sier " Ingen andre er som deg".

Hun holder på å sprekke. Hun klarer ikke holde tårene inne. Hun løper inn på rommet sitt. Hun tenker. Tenker på livet sitt. "Håpet, kom til meg. Vær så snill.". Hun ringer sin "bestevenn" men hun tar ikke telefonen. Hun svarer henne ikke lenger. Hun ser svart. Ikke bokstavelig talt, men inni seg.

Hun legger seg ned i senga. Lukker igjen øynene. Håper alt er en drøm. Og at hun våkner lykkelig igjen. Hun ser siste gang opp i taket. En siste tåre renner nedover skinnet. Så sovner hun. Ensom og forlatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jeg eier ikke impulskontroll. Først prøvde jeg å ikke spise for å få til noe. Men jeg sprekker endel. Så blir til at jeg spiser det jeg får lyst på... og ja.. kaster opp etterpå. Det bare skjer. jeg vil føle kontroll. Men samtiig føler jeg at jeg ikke han kontroll i det hele tatt.

Håper virkelig ikke dette er imot reglene på kg. Jeg håper ikke jeg trigget noen. Det var bare en fakta setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...