Gå til innhold

Vi sender kliss meldinger HELE tiden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og forloveden sender hverandre kliss meldinger og vi går snart inn i vårt 3. år sammen. Vi er i et avstandsforhold nå pg. Studie og jobb, men har bodd sammen i 1 år. Vi ser for oss det perfekte liv og vi snakker om vår fremtid hver eneste dag og sender hverandre flere kliss meldinger hver eneste dag.

Gjør dere dette også? Jeg nekter å tro vi kommer til å slutte med dette, og det har vi også sagt begge to, at dette komer vi til å gjøre helt til vi er 80 år gamle. Dette er da snakk om dype kjærlighetserklæinger til å skrive jeg elsker deg 1000 ganger.. Også er det nesten som om vitror vi er det mest perfekte paret i hele verden, og sammenligner jeg oss med min søster og hennes mann, som jeg så på som perfekte og håpet jeg endag ville finne et sånt forhold så føler jeg med hånda på hjerte at hvis jeg ikke har funnet et slikt forhold så har jeg jammen meg funnet meg et enda mer perfekt forhold. Er dette normalt? Føler alle par at mer perfekt enn dette blir det ikke, selv etter snart 3 år og myye avstand?

Anonymous poster hash: a4f4b...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det slik etter 4 år sammen og 3 år som samboere.. Føler vi har det perfekte forholdet og at noen umulig kan ha det bedre :rodmer:

Skrevet

Jeg syns det høres utrolig slitsomt ut. Litt som at dere bruker opp all kjærligheten på en gang istedenfor å fordele den utover resten av livet.

Jeg har vært sammen med mannen min i 3år og vært gift i 1år. Vi er selvfølgelig kjempe gla i hverandre og er flinke med å vise det ovenfor hverandre, men klissemeldinger her dag med 1000 hjerter og kjærlighetserklæringer er ikke noe vi driver med.

Vi er såpass trygge på hverandre at vi ikke trenger slike bekreftelser flere ganger om dagen

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg aldri orka. Nå er jeg singel da, men jeg kan med 99,9% sikkerhet si jeg hadde blitt gal om noen skulle sende meg meldinger hele tiden, og iallefall kjærlighetserklæringer!

Skrevet

Det gjør vi også, han er sånn at han gjør det og om jeg ikke orker å svare med kliss så tror han at det er noe galt.. så jeg prøver å henge med når jeg gidder :P

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er ei bok som heiter Kjærlighetens fem språk. Den er interessant, fordi den analyserer kva det er vi menneske treng for å halde kjærleiken i live. Viss ein er lik på dette punktet så er det enkelt, då forstår ein godt kva den andre treng, og gir det. Viss ein har ulike kjærleiksspråk må ein prøve å forstå kva den andre treng, og gi det, kanskje i staden for det ein sjølv helst vi ha.

Vi er like på det punktet at vi begge treng mykje fysisk kontakt og varme ord. Folk kommenterer at vi er "turtelduer" sjølv om vi har vore saman lenge. Viss ein av oss heller ville ha gåver og positive handlingar hadde det blitt meir ubalanse, ein må nok jobbe meir for å få det godt i slike forhold. Det viktigaste her er eigentleg å forstå kva den andre vil ha, og gi nettopp det, i staden for å gi det ein sjølv helst vil ha. Og det som er like viktig er å formidle til den andre kva ein sjølv treng for å føle seg elska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...