AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Jeg flyttet nylig til nytt sted, og føler ikke at fastlegen her tar meg på alvor. Har hørt mye dårlig om de to andre legene i kommunen som er ledige. Og mest positivt om en lege som har full pasientliste. Kan jeg si ifra meg fastlegen, og så be om time hos den jeg har hørt mye positivt om, når jeg trenger time? Anonymous poster hash: fa140...028
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Følg med på nettet når det blir ledig. Ofte er det bare en eller to plasser, og om det er flere står det ofte åpent i bare et par dager. Sjekk hver dag der du kan skifte fastlege til du finner den legen du ønsker. Anonymous poster hash: b2f61...850
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Sjekk legelisten.no og finn deg en ny fastlege der. Det er faktisk viktig å ha en lege som tar deg på alvor. Nei, du kan ikke bare si opp fastlegen du allerede har, og forvente å få time hos den andre. Tviler på at du får det. Da må du vente til det blir ledig hos den andre legen og få han som fastlege i stedet for. Men som sagt.. anbefaler at du sjekker ut legelisten.no. Anonymous poster hash: 054fe...77e
#Sunrise Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 På legelisten.no kan du få dem til og sende mail når legen har plass:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå