AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Del Skrevet 19. februar 2014 Hvor får man kjøpt fine lykter, engler osv. å ha på gravsteder? Anonymous poster hash: 35e0b...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 20. februar 2014 #2 Del Skrevet 20. februar 2014 Heia,på div hagesenter eller private interiørbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redbird86 Skrevet 7. april 2014 #3 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg fant noe nille, europris og plantasjen. Til og med Jysk. Men kommer stadig over småting her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Del Skrevet 8. april 2014 Blomsterforretninger har ofte fine slike ting. Det varier hvor og hva de har, men det er verdt å titte innom. I Bergen feks. så har jeg sett slikt på den som er der ute på Storsenteret og den lille som er i nærheten av vinmonopolet i sentrum. Anonymous poster hash: 82928...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 10. april 2014 #5 Del Skrevet 10. april 2014 Der hvor de selger gravstener har også lykter av høy kvalitet, men er dyre da. Kjøpte to for 8 år siden som er like fine nå. De er i messing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. april 2014 #6 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Min kjære informerer at man kan søke på ebay etter memorial decorations. Endret 10. april 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå