lykketrollet11 Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 (endret) de siste dagene (uka) har jeg ikke kjent sultfølelse! ( jeg har spist fordiom siden jeg vet jo at man trenger mat for å fungere)... jeg er Kjempe svimmel og kvalm, og blir rett og slett ikke sulten nå istad skulle jeg spise kveldsmat, jeg spiste 3 skjeer og ble rett og slett så kvalm av det at jeg ikke klarte mer ... jeg skjønner ikke hva som skjer,, jeg har aldrig hatt det sånn før. andre som har opplevd dette ?, jeg blir rett og slett ikke sulten (kjenner ikke sult) og mat gjør meg kvalm. :-S ( og jeg er egentlig ganske matglad) jeg har IKKE spiseforsyrrelser .... Endret 19. februar 2014 av lykketrollet11
minister-mio Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Dårlig matlyst, svimmelhet og kvalme er symptomer på massevis av forskjellige tilstander men ingen her inne kan vite hva som skjer med kroppen din.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Gått uten mat lenge, eller spist veldig lite over lengre tid? Mye å tenke på om dagen som gjør at du ikke tenker så mye på mat? Har hatt slike perioder selv, føler ikke jeg har spiseforstyrrelse, men viste seg at jeg spiste for lite i forholdt til hvor mye jeg beveger meg. Hvis jeg går en stund uten mat så føler jeg ikke sult, og når jeg først prøver å spise så klarer jeg to biter før maten liksom vokser i munnen min. Anonymous poster hash: ff300...4c8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Ett annet tips er jo også å spise akkurat det du har lyst på uten å tenke på sunnhet, for en periode. Godteri ++ så får du igjen matlysten. Anonymous poster hash: ff300...4c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå