Gå til innhold

E sigarett (på Gardermoen og til USA)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man ta med en stk. e-sigarett gjennom sikkerhetskontrollen?

Og kommer jeg inn i USA med e-sigarett?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja. Flasker/patroner med e-liquid går i posen med annet flytende. E-sigaretter er helt vanlig i USA, så det burde ikke overraske noen der at du har med en.

Anonymous poster hash: 9fd6f...31b
Skrevet

Ja og ja. Flasker/patroner med e-liquid går i posen med annet flytende. E-sigaretter er helt vanlig i USA, så det burde ikke overraske noen der at du har med en.

Takk for svar :)

Tenkte kun å ha med en stk sigarett, ikke flaske/patroner. Trenger jeg å ta den i posen med flytende?

Fersk på dette, har akkurat kjøpt meg e sigarett så...

Skrevet

Takk for svar :)

Tenkte kun å ha med en stk sigarett, ikke flaske/patroner. Trenger jeg å ta den i posen med flytende?

Fersk på dette, har akkurat kjøpt meg e sigarett så...

Jeg har ikke pleid å ha den i posen med flytende. Det er null stress i sikkerhetskontrollene jeg har vært gjennom i Norge, ellers i Europa og i Afrika med den. Er det en sånn med kjempestor beholder kan du sikkert putte den i posen, så har du i hvert fall ikke gjort noe galt.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke pleid å ha den i posen med flytende. Det er null stress i sikkerhetskontrollene jeg har vært gjennom i Norge, ellers i Europa og i Afrika med den. Er det en sånn med kjempestor beholder kan du sikkert putte den i posen, så har du i hvert fall ikke gjort noe galt.

Takk for svaret :)

Er denne typen e sigarett jeg har: http://smokesmart-no.com/28-dark-12-mg-fra-3995-krstk.html

Tror ikke den har en kjempestor beholder...?

Jaja, tar den gjennom og satser på at det går bra :)

Endret av Lillie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...