Lillie Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Kan man ta med en stk. e-sigarett gjennom sikkerhetskontrollen? Og kommer jeg inn i USA med e-sigarett? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Ja og ja. Flasker/patroner med e-liquid går i posen med annet flytende. E-sigaretter er helt vanlig i USA, så det burde ikke overraske noen der at du har med en. Anonymous poster hash: 9fd6f...31b
Lillie Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2014 Ja og ja. Flasker/patroner med e-liquid går i posen med annet flytende. E-sigaretter er helt vanlig i USA, så det burde ikke overraske noen der at du har med en. Anonymous poster hash: 9fd6f...31b Takk for svar Tenkte kun å ha med en stk sigarett, ikke flaske/patroner. Trenger jeg å ta den i posen med flytende? Fersk på dette, har akkurat kjøpt meg e sigarett så...
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Takk for svar Tenkte kun å ha med en stk sigarett, ikke flaske/patroner. Trenger jeg å ta den i posen med flytende? Fersk på dette, har akkurat kjøpt meg e sigarett så... Jeg har ikke pleid å ha den i posen med flytende. Det er null stress i sikkerhetskontrollene jeg har vært gjennom i Norge, ellers i Europa og i Afrika med den. Er det en sånn med kjempestor beholder kan du sikkert putte den i posen, så har du i hvert fall ikke gjort noe galt. Anonymous poster hash: 9fd6f...31b
Lillie Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Jeg har ikke pleid å ha den i posen med flytende. Det er null stress i sikkerhetskontrollene jeg har vært gjennom i Norge, ellers i Europa og i Afrika med den. Er det en sånn med kjempestor beholder kan du sikkert putte den i posen, så har du i hvert fall ikke gjort noe galt. Anonymous poster hash: 9fd6f...31b Takk for svaret Er denne typen e sigarett jeg har: http://smokesmart-no.com/28-dark-12-mg-fra-3995-krstk.html Tror ikke den har en kjempestor beholder...? Jaja, tar den gjennom og satser på at det går bra Endret 21. februar 2014 av Lillie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå