AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 jeg sliter veldig med sosial angst. det kan jeg si med en gang. for kanskje det har noe sammenheng. men noen ganger, som da vil si flere ganger om dagen. så får jeg slike små blackouter eller hva jeg skal kalle det. eks om jeg snakker med en eller flere personer, også skal jeg fortelle noe, og plutselig så forsvinner jeg på en måte. alt blir svart i et sekund eller to, og jeg skvetter til, også kommer jeg til meg selv igjen, og da husker jeg ikke hva vi snakket om, eller hva jeg sa. og skulle fortsette å si. dete er veldig flaut. og jeg føler meg veldig dum. dette skjer også når jeg er for meg selv, jeg kan stå i dusjen, se på tv. sitte på dataen, eller bare ikke gjøre noe, og plutselig så kaster jeg hode litt bakover, skvetter til, og er borte i et sekund eller noe. det er veldig ubehagelig. det skjer også iblant når jeg eks sitter på bil eller noe, og det er sol, eks når vi kjører forbi noen trær, så sola kommer og går som lynet. da skvetter jeg også veldig til. men dette skjer da som sagt i alle sammenhenger. og har vært slik i ihvertfall noen år. jeg husker ikke når det startet. jeg vet bare at dette er veldig ubehagelig. og flaut i sosiale sammenhenger. er det noen som har opplevd noe lignende, eller har noen tips på hva dette kan være? Anonymous poster hash: f15c4...2d6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har ikke kunnskap til å gi noen råd om dette, men første som slo meg var epilepsi, altså ikke store anfall med kramper, men et lite anfall. Igjen vil jeg bare si at jeg ikke har kunnskapen som trengs her.. Forstår dette er ekkelt og råder deg til å gå til lege og forklare det som du har gjort her Anonymous poster hash: b63b3...4df
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 tanken på epilepsi har slått meg ja. og jeg har tenkt på det. og jeg vet jo at epilepsi kan komme i mange former. både godt synlige som krampeanfall. og "usynlige". jeg skal til nevrolog i morgen, pga forskjellige ting. og kan prøve å få nevnt det da. jeg tenkte bare å høre her om det var flere som tenkte tanken på epilepsi, eller om det bare varmeg. og at jeg overreagerte det. takk for svar TS Anonymous poster hash: f15c4...2d6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Jeg hadde det litt sånn for kanskje 1-2 år siden, men hos meg så ble det ikke svart da, men bare helt plutselig så kunne jeg bare glemme hvor jeg var, hva jeg holdt på med.. Og hvis jeg holdt noe i hendene så mistet jeg det. Varte kanskje bare i 1-2 sekunder men forferdelig ekkelt og farlig siden jeg jobbet på verksted med endel tungt verktøy. Men skjedde meg ikke ofte da, hadde mine "perioder" med dette, kanskje stress, vet ikke. Er kjempeekkelt når sånt skjer da, jeg forstår deg der. Håper at du finner ut hva det er, kan jo ikke gå utover livet ditt på den måten! Lykke til Anonymous poster hash: 15e05...e60
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 ja. det er fælt. får se om jeg finner ut av det Anonymous poster hash: f15c4...2d6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Lykke til hos nevrolog, håper du finner ut av hva det er! Anonymous poster hash: b63b3...4df
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 nå har jeg vært hos nevrologen. må innrømme at jeg ble litt skuffet. fordi fastlegen min hadde skrevet et langt brev som henvisning til nevrologen. men det var klart å tydelig på hvordan nevrologen var og sa, at han ikke hadde lest det. det varte i 15 minutter maks, og jeg må vente i mange uker før jeg får fortsatt med MR av hode. og EEG. jeg nevnte ikke disse blackoutene. men jeg skal jo på EEG. hvor han skrev "for å utelukke epilepsi". så da blir det jo likevell sjekket takk til alle sammen for svar og lykke ønskninger TS Anonymous poster hash: f15c4...2d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå