Gå til innhold

Anbefalinger i Puerto Rico?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til Puerto Rico om en mnd, og lurte på om dere har noen tips om hva jeg burde gjøre mens jeg er det. Hva er billig og hva bør man få med seg? Skal være der i 2 uker.

Anonymous poster hash: 8da8e...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligge på stranda om dagen og gå ut om kveldene? Det er vel ikke så mye annet å oppleve der hvis du ikke leier bil.

Anonymous poster hash: 11193...211
Skrevet

Du kan jo dra inn til Las Palmas en dag da. Er bra shopping der. I Puerto Rico er det mest strandliv og barer/restauranter. Leier du bil er det flere fine landsbyer rundt om. Ta båten til Puerto Mogan, der er det koselig! Man drar ikke til Puerto Rico for å shoppe. Mye jalla der.

Anonymous poster hash: a8f5d...05c
Skrevet (endret)

Kommer jo litt ann på hva du er interresert i da. Nå er det enkelt å ta lokalbussen rundt på Grand canaria og det finnes jo alt fra fine turområder , amadoresstranden, dyrepark, texaspark, kamelridning, vannland, marked og bybesøk å finne på da.

I selv Puerto Rico så er det vel helst stranden om dagen, kikke litt på shoppingsenteret og finne seg en uteplass om kvelden som gjelder.

Endret av caroprins
Skrevet

Palmitos park er en kjempe flott dyrepark med delfinshow og ørneshow og mye annet =) Bare en buss tur unna =)

Skrevet

Kom akkuatt på at det er mulig og betale for og bli med på båt turer i puerto rico hvor det svømmer både delfiner og hvaler rundt båten midt ute på sjøen. Fantastisk å se =D

Skrevet

puerto rico som i karibien eller spania?

Anonymous poster hash: 50542...3cc
Skrevet

Jeg fatter ikke folk som drar i dyreparker. Spesiellt ikke i utlandet. Enten er det uvitenhet eller agnoranse. Like håpløst uansett.

Beklager, måtte bare få det ut. Ts, ikke dra i dyrepark å støtt den grusomme industrien.

Anonymous poster hash: 50542...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...