Gå til innhold

Fryser i 24grader inne..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det er normalt å fryse inne i 24 grader med ullundertøy + hettegenser og joggebukse på seg? eller er jeg syk ellernoe?

Har byttet veldig mellom å være glovarm og iskald idag.. Veldig irriterende -.- Har også veldig intens hodepine som forverres når jeg beveger meg (hatt det siden i går kveld), og er veldig svimmel og ''borte''.. Klarte f.eks ikke å konsentrere meg et sekund på skolen idag pga hodepinen :(

Anonymous poster hash: 174d1...2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok rett og slett feber. :) Når man får feber vil man begynne å fryse, og når den synker vil man bli varm.

Anonymous poster hash: 40563...9ae
  • Liker 3
Skrevet

Det er nok rett og slett feber. :) Når man får feber vil man begynne å fryse, og når den synker vil man bli varm. Anonymous poster hash: 40563...9ae

hmm, er ikke så sikker på det.. men kanskje.

takk for svaret hvertfall :-)

Anonymous poster hash: 174d1...2b6

Skrevet

Det høres ut som om du har fått noe ja.

Anonymous poster hash: 6038c...33e
Skrevet

Sånn er jeg også ofte, og da i tillegg til at oven står på 30+ grader og at jeg ligger under dyna.

Du har nok veldig dårlig sirkulasjon som meg, og da er det trening som hjelper litt, men bare litt :)

Skrevet

Du trenger ikke å være syk eller ha feber, selv om du fryser når det er 24 grader. Jeg har lav kroppstemperatur (35 +/-), og fryser veldig ofte. Jeg har også feber hvis kroppstemperaturen er over 36..

Anonymous poster hash: ea27e...2df
Skrevet

Sånn er jeg også ofte, og da i tillegg til at oven står på 30+ grader og at jeg ligger under dyna.

Du har nok veldig dårlig sirkulasjon som meg, og da er det trening som hjelper litt, men bare litt :)

Da er det på høy tid å komme seg til fastlegen og få sjekket stoffskiftet blant annet.

Anonymous poster hash: 71f1b...9a3

Skrevet

Da er det på høy tid å komme seg til fastlegen og få sjekket stoffskiftet blant annet.

Anonymous poster hash: 71f1b...9a3

Hadde kun 6 av 15 typiske symptomer på lavt stoffskifte. Er 17 år i tillegg, så tror nok alt er som det skal ;) drar ikke og tar noen blodprøve av legen min, det gjorde så vondt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...