AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Lurer på om det er normalt å fryse inne i 24 grader med ullundertøy + hettegenser og joggebukse på seg? eller er jeg syk ellernoe? Har byttet veldig mellom å være glovarm og iskald idag.. Veldig irriterende -.- Har også veldig intens hodepine som forverres når jeg beveger meg (hatt det siden i går kveld), og er veldig svimmel og ''borte''.. Klarte f.eks ikke å konsentrere meg et sekund på skolen idag pga hodepinen Anonymous poster hash: 174d1...2b6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Det er nok rett og slett feber. Når man får feber vil man begynne å fryse, og når den synker vil man bli varm. Anonymous poster hash: 40563...9ae 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Det er nok rett og slett feber. Når man får feber vil man begynne å fryse, og når den synker vil man bli varm. Anonymous poster hash: 40563...9ae hmm, er ikke så sikker på det.. men kanskje. takk for svaret hvertfall :-)Anonymous poster hash: 174d1...2b6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Det høres ut som om du har fått noe ja. Anonymous poster hash: 6038c...33e
Christelles Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Sånn er jeg også ofte, og da i tillegg til at oven står på 30+ grader og at jeg ligger under dyna. Du har nok veldig dårlig sirkulasjon som meg, og da er det trening som hjelper litt, men bare litt
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Du trenger ikke å være syk eller ha feber, selv om du fryser når det er 24 grader. Jeg har lav kroppstemperatur (35 +/-), og fryser veldig ofte. Jeg har også feber hvis kroppstemperaturen er over 36.. Anonymous poster hash: ea27e...2df
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Sånn er jeg også ofte, og da i tillegg til at oven står på 30+ grader og at jeg ligger under dyna. Du har nok veldig dårlig sirkulasjon som meg, og da er det trening som hjelper litt, men bare litt Da er det på høy tid å komme seg til fastlegen og få sjekket stoffskiftet blant annet. Anonymous poster hash: 71f1b...9a3
Christelles Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Da er det på høy tid å komme seg til fastlegen og få sjekket stoffskiftet blant annet. Anonymous poster hash: 71f1b...9a3 Hadde kun 6 av 15 typiske symptomer på lavt stoffskifte. Er 17 år i tillegg, så tror nok alt er som det skal drar ikke og tar noen blodprøve av legen min, det gjorde så vondt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå