Gå til innhold

Assassins Creed

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Er det bra?

Er det sånn spill man blir veldig stresset av, som f.eks Call of Duty, hvor det står folk og skal skyte deg rundt ethvert hjørne?
Hvis noen har noe å si om Assassins Creed 4, så vil jeg gjerne høre:)

Anonymous poster hash: 6f06e...945
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress er vel om du misslykker å drepe noen og du må prøve å ta de på andre måter før du får mission failed eller noe.

Du får sjekke ut noen Youtube videoer av spillet.

Om du liker å snike deg rundt og drepe folk så kjør på.

Spillet kan ikke sammenlignes med CoD. Synes jeg hvertfall, siden det er to helt forskjellige sjanger.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Leon, Assassin's Creed er ikke sammenlignbart med CoD. Blir ikke så stressa av spillet, men har blitt irritert de gangene jeg står litt fast, men det ordner seg alltid. En av mine favoritt spillserier. Har spilt 1, 2, Brotherhood og Revelations for noen år siden, satt nettopp igang med AC3.

Jeg ville spilt fra begynnelsen av hvis jeg var deg. Du hadde nok fått glede av å begynne rett på den siste utgivelsen uansett (har hørt at Black Flag er fantastisk), men du går glipp av mange andre flotte spill hvis du gjør det.

Skrevet

Enig med Leon, Assassin's Creed er ikke sammenlignbart med CoD. Blir ikke så stressa av spillet, men har blitt irritert de gangene jeg står litt fast, men det ordner seg alltid. En av mine favoritt spillserier. Har spilt 1, 2, Brotherhood og Revelations for noen år siden, satt nettopp igang med AC3.

Jeg ville spilt fra begynnelsen av hvis jeg var deg. Du hadde nok fått glede av å begynne rett på den siste utgivelsen uansett (har hørt at Black Flag er fantastisk), men du går glipp av mange andre flotte spill hvis du gjør det.

Tar det lang tid å runde de 3 første da?

Skrevet

Tar det lang tid å runde de 3 første da?

Det er fire spill før Assassin's Creed IV: Black Flag.

Rekkefølgen er:

Assassin's Creed - main story tar ca 15 timer (lenger dersom du skal gjøre alt mulig annet også)

Assassin's Creed II - main story ca 18-19 timer

Assassin's Creed Brotherhood - main story 14-15 timer

Assassin's Creed Revelations - main story 11-12 timer

Assassin's Creed III - main story 14 timer

Assassin's Creed IV: Black Flag - main story 20-21 timer

Skrevet

Jeg og et par kompiser spiller den siste nå, og spilte Brotherhood før det. Føler vi spiller litt mot strømmen da vi kun spiller multiplayer. Har aldri engang prøvd singleplayer - vet ikke hva den omhandler engang. Men synes det er kjempegøy ihvertfall. Har blitt en times spilling hver dag de siste ukene. Good stuff :)

Synes det er en helt annen type spill enn Call of Duty etc. Mer sneaky-aktig. Men ikke så stressende synes jeg. Pluss at jeg synes tidsalderen er veldig stas da. Så koselige brett :)

Skrevet

Jeg liker Assassins Creed, masse morsomme oppdrag og sideoppdrag. Å brettene er jo bare spektakulære. Det er ikke så stressende som skytespill.

Skrevet

Pluss at jeg synes tidsalderen er veldig stas da. Så koselige brett :)

Ja, dette var mye av grunnen til at jeg ble fort sjarmert av denne spillserien :)

Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina
Gjest Winza
Skrevet

Blir overrasket av denne tråden, trodde ikke kvinnfolk spilte spill, trodde dem bare holdt på med sminke osv

Det er fire spill før Assassin's Creed IV: Black Flag.
Rekkefølgen er:

Assassin's Creed - main story tar ca 15 timer (lenger dersom du skal gjøre alt mulig annet også)
Assassin's Creed II - main story ca 18-19 timer
Assassin's Creed Brotherhood - main story 14-15 timer
Assassin's Creed Revelations - main story 11-12 timer
Assassin's Creed III - main story 14 timer
Assassin's Creed IV: Black Flag - main story 20-21 timer

4? Du mener vell 5? du nevnte fem spill før black flag...

Skrevet

Blir overrasket av denne tråden, trodde ikke kvinnfolk spilte spill, trodde dem bare holdt på med sminke osv

4? Du mener vell 5? du nevnte fem spill før black flag...

Haha, ja. Selvfølgelig. Gikk litt fort i svingene :)

Seff spiller damer! Jeg liker også sminke og hår og sånt, men liker å spille også. Jobba faktisk 4 år i spillbutikk :fnise:

Gjest Winza
Skrevet

Haha, ja. Selvfølgelig. Gikk litt fort i svingene :)

Seff spiller damer! Jeg liker også sminke og hår og sånt, men liker å spille også. Jobba faktisk 4 år i spillbutikk :fnise:

Dere liker vell sminkes creed? eller assassins sminke hihi

Er ikke to av spillene sammen men del to av den andre?

Skrevet

Dere liker vell sminkes creed? eller assassins sminke hihi

Er ikke to av spillene sammen men del to av den andre?

Ja, begge deler er fortsettelsen på AC2
Gjest Winza
Skrevet

Ja, begge deler er fortsettelsen på AC2

Da må det være en fryktelig lang historie som har holdt på fra 2008 til 2012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...