Gå til innhold

Fjerne tatovering med PicoSure

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har fjernet tatovering(er) med laseren PicoSure? Så vidt jeg har forstått er dette ganske nytt i Norge. Jeg har en tatovering jeg har lyst til å fjerne, og har lyst til å høre andres erfaringer.

De reklamerer med at det kreves færre behandlinger og er mindre smertefullt enn tidligere laserbehandlinger, så dette høres jo forlokkende ut :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden det tydeligvis er få med erfaring her, kan jeg jo fortelle litt selv :P

Jeg sendte inn bilde og beskrivelse til Eraze.no, og fikk som svar at de antar at jeg vil trenge ca 4-6 behandlinger. Jeg skal på konsultasjon neste uke, så da får jeg et mer nøyaktig svar.

Fortsettelse følger...

• Liker 1
Skrevet

hahaha, du er lite gjennomtenkt..... hahahaha...

Anonymous poster hash: 4a726...cb3
Skrevet

hahaha, du er lite gjennomtenkt..... hahahaha...

ok

• Liker 17
Skrevet

ok

Lurt å tenke på hva/hvor/hvem/hvorfor osv før du tatoverer deg vettu.

Skrevet

Veit du hva, dette er faktisk en seriøs tråd. Du kan slutte å slenge drit og trolle nå.

• Liker 21
Skrevet

Bare sånn til info: Jeg kommer til å fortelle om prosessen for de som er interessert. Jeg ønsker ingen diskusjon om hvorvidt tatoveringer er fint/smart/dumt/teit osv. Det hører hjemme et annet sted ;)

• Liker 12
Skrevet

Jeeez.. gå å legg deg.

• Liker 3
Skrevet

Sånn jeg har forstått det er det kun eraze som driver med det i norge?

Skrevet

De skriver selv at de er de eneste i Skandinavia.

Skrevet

De skriver selv at de er de eneste i Skandinavia.

Noen mulighet for før- og etterbilder, hvis du bestemmer deg for å gjennomføre? ;)

Anonymous poster hash: ca112...0ed

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen mulighet for før- og etterbilder, hvis du bestemmer deg for å gjennomføre? ;)

Anonymous poster hash: ca112...0ed

Jeg skal vurdere om jeg gjør det etter hvert. Får se hvor noia jeg har for å bli gjenkjent :P

Endret av nattsvermer
Skrevet

Interessant! Jeg vil ikke fjerne min, men jeg kjenner flere som ønsker å fjerne. Håper du oppdaterer oss!

Skrevet (endret)

Da har jeg nettopp hvert på første konsultasjon. I dag var det mest informasjon, i tillegg til at et lite område ble prøvebehandlet.

Jeg må si at dette virker veldig greit! :-) Informasjonen var god og behandlinga var mye mindre smertefull enn jeg forventa.

Det ble estimert 4 behandlinger, med 5 som garanti. Det betyr at om tatoveringa ikke er vekk etter 5 behandlinger, får jeg gratis behandlinger i 6 mnd etter det.

Jeg skal ha første skikkelige behandling av hele tatoveringa om en uke. Kommer med mer da :-)

Endret av nattsvermer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden må jeg følge med på!

Jeg håper også du legger ut bilder :jepp:

Anonymous poster hash: c5d57...d5d
Skrevet

Det er dagen etter testbehandling, og jeg kjenner ingen svie eller kløe. Jeg er spent på om jeg merker mer når hele greia behandles. Men foreløpig virker det veldig lovende :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvor mye koster dette?

Anonymous poster hash: 2c5f8...c93
Skrevet

Et stykke ned på denne siden står det noe om priser. Jeg fikk 25% avslag av prisen som introduksjonstilbud :)

Skrevet

Behandling 1:

Da var første behandling av hele tatoveringa over. Det var litt vondere enn sist, men det gikk egentlig helt greit. Uansett er det over på et par minutter, så det er absolutt verdt det :) Det hjalp også å følge med på hva som foregikk. Fascinerende å følge med på at det blir hvitt der hvor laseren treffer! Det svir bittelitt nå etterpå, men ikke så mye som jeg trodde det kom til å gjøre.

Jeg fikk beskjed om at jeg vil se forskjell om ca 4 uker. Spent!

Nå er jeg i gang! :danse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...