Cilla Skrevet 16. juni 2002 #1 Del Skrevet 16. juni 2002 Ville bare si at nå har Tornerose vært på fylla og ville ha seg nattmat, og stekte seg en MIA pizza. Den var J*****, og når den ikke fungerer som fyllemat engang altså...............da anbefales ikke denne for noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 16. juni 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 16. juni 2002 Ser nå at dette burde ligget under mat og drikke! Det var forresten den med røkt skinke og mozzarella, men alle er sikkert like ille...... Æsj.....tar en Zytec tablett mot fylesjuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #3 Del Skrevet 16. juni 2002 Prøvde også denne. Den var en stor skuffelse :x Synes den hadde en ekkel søtsmak! Min nye favoritt er Pizza Ristorante med skinke og brokkoli :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 16. juni 2002 #4 Del Skrevet 16. juni 2002 Liker best veggisvarianten av pizza originale, jeg. Hadde tenkt til å prøve mia-pizzaen, men dropper det... hørtes ikke spesiellt god ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Ser ut som at jeg har gjort et dumt kjøp. Har to MIA-pizzaer i fryseren. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå