Gå til innhold

Operert ut visdomstann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg opererte ut en av visdomstennene nede (trakk ikke, de måtte knuse tannen osv) for 2 dager siden. Jeg hadde ganske vondt når bedøvelsen gikk ut (men tror også det var fordi jeg hadde sånn gasbind der i flere timer pga blødning), men det gikk over etter litt smertestillende. Nå har jeg ikke gått på smertestillende siden operasjonsdag, og det murrer egentlig bare. Er ganske hoven i trynet da, men kjenner egentlig ikke noe. Slipper jeg å få kjempevondt nå, eller kan jeg forvente at det blir mer smertefullt etter hvert? Hadde vært gøy om det bare holdt seg sånn som det er nå, jeg liker ikke å ha vondt :fnise:



Anonymous poster hash: ac0b7...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså at gasbindet irriterte såret...



Anonymous poster hash: ac0b7...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sjelden vondere når smertene først begynner å gå over. Regn med at det murrer litt et par-tre dager til, men det vil nok ikke bli verre igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!
Jeg hadde vondt frem til stingene ble tatt en uke etter at begge tennene nede var ute (måtte opereres ut) :P
Våknet gjerne midt på natta og måtte ta en dose smertestillende - var så gøy *ler*
Consider yourself lucky om du ikke opplever mer vondt enn det du beskriver ;)



Anonymous poster hash: e6354...cff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg! Har du bare murring tviler jeg på du får det noe verre :) Selv hadde jeg det ganske vondt helt til jeg fjernet stinga og den tøybiten som ble lagt i såret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her,

har fortsatt ikke noe særlig vondt, men prøvde å ta ut veken eller hva det nå heter (tøybit eller noe som de stappa nedi, som jeg skulle ta ut etter 3 dager), men får det ikke til?! Det er akkurat som om den sitter litt fast i enden, og jeg begynner å blø når jeg prøver å ta den ut. Jeg er redd for at den sitter fast i noe sting eller noe? Nå irriterer den meg noe grenseløst, da den har blitt lang, og ligger og slenger baki kjeften. Noen andre som har opplevd at den sitter litt fast når de skal ta den ut?

Blææææ, ser ut som jeg må til tannlegen i morgen og få hjelp. Waste of tiiiime.



Anonymous poster hash: ac0b7...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tøybiten du snakker om er dynket i antibiotika og sitter under stingene, så den skal tannlegen ta ut for deg på kontrolltimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tøybiten du snakker om er dynket i antibiotika og sitter under stingene, så den skal tannlegen ta ut for deg på kontrolltimen.

Nei, tannlegen sa jeg skulle ta den ut selv etter 3 dager :) men jeg stakk innom i dag og fikk hun til å ta den ut, helt gratis. Det var bare jeg som var litt pysete, man måtte rykke den litt ut.

TS

Anonymous poster hash: ac0b7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...