AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Det er det vel legen som gjør. Anonymous poster hash: 0ca49...855
Gjest Vevila Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Men tenker at om det er en muskelknute så trenger jeg jo ikke å gå til legen
Minya Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 (endret) I praksis ligger lymfesystemet slik til at lymfeknutene ikke ligger på de samme stedene som muskelknuter oppstår. Har du en knute på halsen/nakken, under armen eller i lysken, er det som regel en lymfeknute, mens om du har en knute i området mellom nakken/skuldrene og midten av ryggen, er det som regel en muskelknute. Hvor sitter knuten din? Endret 19. februar 2014 av Minya
Gjest Vevila Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 I praksis ligger lymfesystemet slik til at lymfeknutene ikke ligger på de samme stedene som muskelknuter oppstår. Har du en knute på halsen/nakken, under armen eller i lysken, er det som regel en lymfeknute, mens om du har en knute i området mellom nakken/skuldrene og midten av ryggen, er det som regel en muskelknute. Hvor sitter knuten din? Den sitter mellom brystet og armhulen på en måte. Er det noe annet som ligger der som man kan få smerter i? Synes det høres skummelt ut dersom det er en lymfekjertel da jeg har hatt vondt der i flere måneder...
Minya Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Det er enten en lymfeknute eller en brystkul- siden du har hatt vondt i flere måneder, ville jeg tatt en tur til legen for å utelukke brystkreft, selv om kreftkuler vanligvis ikke gjør vondt.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Når jeg får ovne lymfekjertler så pleier jeg å merke det på resten av kroppen også, kaldsvetter, blir svimmel, feberaktig osv. Anonymous poster hash: b4cff...b2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå