Gå til innhold

Muskelknute eller lymfekjertel?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det vel legen som gjør.

Anonymous poster hash: 0ca49...855
Skrevet

Men tenker at om det er en muskelknute så trenger jeg jo ikke å gå til legen :P

Skrevet (endret)

I praksis ligger lymfesystemet slik til at lymfeknutene ikke ligger på de samme stedene som muskelknuter oppstår.

Har du en knute på halsen/nakken, under armen eller i lysken, er det som regel en lymfeknute, mens om du har en knute i området mellom nakken/skuldrene og midten av ryggen, er det som regel en muskelknute.

Hvor sitter knuten din?

Endret av Minya
Skrevet

I praksis ligger lymfesystemet slik til at lymfeknutene ikke ligger på de samme stedene som muskelknuter oppstår.

Har du en knute på halsen/nakken, under armen eller i lysken, er det som regel en lymfeknute, mens om du har en knute i området mellom nakken/skuldrene og midten av ryggen, er det som regel en muskelknute.

Hvor sitter knuten din?

Den sitter mellom brystet og armhulen på en måte. Er det noe annet som ligger der som man kan få smerter i? Synes det høres skummelt ut dersom det er en lymfekjertel da jeg har hatt vondt der i flere måneder...

Skrevet

Det er enten en lymfeknute eller en brystkul- siden du har hatt vondt i flere måneder, ville jeg tatt en tur til legen for å utelukke brystkreft, selv om kreftkuler vanligvis ikke gjør vondt.

Skrevet

Når jeg får ovne lymfekjertler så pleier jeg å merke det på resten av kroppen også, kaldsvetter, blir svimmel, feberaktig osv.

Anonymous poster hash: b4cff...b2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...